פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת בזק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אפריל ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שמי גרשון לסקה לפני כחודש הגיע לביתי מכתב עם דרישה
לתשלום חוב על סך של 2426 ש"ח מעו"ד של חברת "בזק" [משרד עורכי דין שפירא ושות']
המציין כי נפתח לי תיק בהוצל"פ [מס' תיק הוצל"פ: 01-85647-05-2]
פניתי למשרד עו"ד, ושם המזכירה לא נתנה לי לדבר עם העו"ד, ולא הייתה מעוניינת בכלל לשמוע ואמרה שהעניין בטיפול הוצל"פ.
פניתי לחברת "בזק" למחלקה לפניות הציבור. הפנו אותי לבחור בשם משה. הסברתי לו ששילמתי את הכל ושלחתי לו את כל האסמכתאות שיש ברשותי. והוא אמר שיטפל ויחזור אליי.
אחרי כמה ימים ראיתי שהוא לא חוזר, אז פניתי אליו, הוא אמר לי שהוא פנה לעו"ד והחוב נהייה 1500 ש"ח מה-103 ש"ח והם יכולים לעשות לי הנחה של 300 ש"ח. אחרי ששוחחנו שעה בטלפון הוא אמר שאם הייתי פונה לפני חצי שנה הוא היה מוותר לי על הכל[כמו כן לפני כחצי שנה הורע מצבי הבריאותי ואושפזתי בבית חולים למשך זמן רב ועברתי ניתוח לב פתוח.] אבל פניתי לפני כן מספר פעמים לחברת "בזק" ולא עזרו לי בעניין [ראה נספח א' המצ"ב למכתב זה –מכתב שנשלח לחברת בזק ביום ה 27/6/2005]
אני לקוח נאמן של חברת "בזק" ומשלם ל"בזק" ולחברות הבת של בזק אלפי שקלים בחודש
במקום לתת תשובות הם רצו חיים קלים ולהעביר את זה הלאה וטיפול של עו"ד והוצל"פ .
אני מבקש בכול לשון של בקשה להגיע עימי להסדר בדרכי נועם ולא לטיפול משפטי והוצל"פ.

בכבוד רב
גרשון לסקה
נספחים:
מצ"ב נספח א' למכתב זה –מכתב שנשלח לחברת בזק ביום ה 27/6/2005]

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
לאחר בדיקה מקיפה בתיק, הוחלט להחזירו מעו"ד, ללא הוצאות ושכ"ט עו"ד.
תגובה:
טופל ישירות מול הלקוח לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה