פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם הצטרפות לאינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון : הפרת הסכם הצטרפות לאינטרנט בקו מס' 03-9387387,
פנייה מספר 2830 מיום 29/04/2012,
בין בתשבע הררי ת.ז.50341536, לבין חברת בזק בע"מ .


בתאריך 29/04/2012 , רציתי להתנתק מבזק באמצעות נציגת בזק ניהל. זו העבירה אותי ללירן מקשרי לקוחות ( פנייה מס' 2830 ) ששכנעה אותי ואת אבנר בהגלי ת.ז. 51298552 (שיחתי איתה התנהלה עבור שנינו ) להצטרף לאינטרנט בזק, בזכות הסיכום שלהלן :
תשתית אינטרנט מהיר 5 MB .
למשך שנה וחצי, מ-29/04/2012 עד ה- 29/10/2013 .
עבור תשלום של 45 ₪ כולל מע"מ .
יש לציין כי, בכל החיובים שנשלחו אליי הופיעה השורה שהמבצע בתוקף עד ה-30/10/2013 . אולם, בחיוב האחרון שנערך ב-22/04/2013 , חב' בזק הודיעה לי, בין היתר, באמצעות מכתב נפרד נלווה :
"...האינטרנט המהיר אליו נרשמת עומדת להסתיים בתאריך 30/04/2013 . בסיומה, תימשך אספקת מסלול האינטרנט המהיר בתעריף 80.68 ₪ לחודש כולל מע"מ עד לתאריך
30/10/2013 , כפי שנמסר לכם בעת ההצטרפות ..."
בעקבות הציטוט השקרי לעיל, מצד חברת בזק, התקשרתי לרווית בתאריך 06/05/2013 , וזו העבירה אותי למנחם מקשרי לקוחות, מספר פנייה 5993 . מנחם הודיע לי שהעבירו אותי ל- 15MB ובחשבונית הקרובה כבר מופיע השינוי (שבעצם לא בקשתי כלל וכלל) של התעריף 79 ₪ (במקום 45 ₪ ).
הדגשתי למנחם שבזק שינתה את נפח ה- MB מ-5 ל-15 על דעת עצמה , ומבלי לבקש את הסכמתי . זאת ועוד, בצר לי, הבהרתי לו שיש בצעד זה משום הפרת הסכם ההתקשרות ביני לבין בזק על פי חוק.
בעקבות הנאמר לעיל, עדכנתי את אבנר בהגלי, והוא מיד התקשר לבזק. וראה זה פלא, נציגה בדקה, והודיעה לו שנושא האינטרנט שלו בקו 03-9382792 בתעריף של 45 ₪ כולל מע"מ יסתיים, על פי ההסכם, בתאריך 30/10/2013 , ואף הוסיפה שאינו צריך לדאוג.
אם כן, מעניין מאד לפי איזו שיטה מפעילה בזק את "שיטת המצליח"!?, הרי אני זו שסגרתי את ההסכם עבורי ועבור אבנר בהגלי עם לירן מקשרי לקוחות, בפנייה מס' 2830 ביום 29/04/2012 .
אני מבקשת מחברת בזק לקיים מיידית את הסכם ההתקשרות בינינו, שאם לא איענה, אאלץ לפנות גם
לתביעות קטנות כדי להגן על זכויותיי כצרכן.

בכבוד רב,
בתשבע הררי
052-7731217
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה