פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בקוי טלפון 09-7650448, 09-7655646 נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.6 בשעה 12:12 בצהריים, נפלו קוי הטלפון והאינטרנט בביתנו. התקשרנו לבזק, שהסבירו שמדובר בתקלה איזורית.
לאחר מספר שעות חזר האינטרנט, וקוי הטלפון לא פעלו.
התקשרתי מספר פעמים למוקד בזק, שהבטיחו לתקן ולחזור לעדכן.
ביום שני 17.6, הבטיחו שעד 19.6 ישלחו טכנאי לתקן, ושוב טענו שהבעיה אצלם ולא אצלי בבית.
עד היום אין לי קוי טלפון בבית, הבעיה טרם נפתרה, ואיני יודע מתי היא תיפתר.
אני דורש מבזק לתקן מידית את התקלה טלפצות אותי על אי השימוש בקו בזמן התקלה.
כספי סוג הנזק :
תיקון התקלה, וזיכוי על הזמן שבו הקוים לא עבדו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה