פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי בשיטת חיוג נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעבר כשלא הספקנו לענות לצלצול הטלפון חייגנו 42* ואז קיבלנו את פרטי המספר האחרון שחייג אלינו ונשאר לשיקולנו אם לחייג בחזרה או לא. היום אפשרות זו נעלמה ובחייגנו 42* אנו מקבלים הודעה שהמספר אינו ניתן לזיהוי ויש לחייג 1 וסולמית ואז הטלפון מצלצל אל היעד האחרון שחייג אלינו. נראה, ששיטה זו באה "להעשיר" את בזק המעוניית שנחייג כמה שיותר. יש, לדעתי, לחזור לשיטה הקודמת שאינה מהווה בעיה טכנית (פרט למספרים חסויים) ולהשאיר לשיקולנו אם לחייג או לא.
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה