פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לא הוגנת ושקרית של כספים בעבור שירותים לא נצרכים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לבזק כתשתית אינטרנט לפני כשנתיים וקצת. באותה עת ציינתי מפורשות שאין צורך בקו טלפון ושאיני משתמש בו כלל וכלל! עם זאת, היום גיליתי לתדהמתי ששילמתי כ-25 שקלים על קו הטלפון כל חודש. כשהעלתי את הנושא לבירור, הנציג העלה טענה שנשמעה מופרכת שבאותה עת היה -חוק- שחייב אותם להוסיף קו טלפון. בלי קשר, הדבר הזה ( אם היה קיים ) בוטל מזמן ועדיין חוייבתי בעד הקו טלפון. חשוב לציין שמעולם לא ביצענו שיחת טלפון אחת דרך הטלפון! זה כל כך מעצבן ולא הוגן, והדבר היחידי שהציעו לי הוא לבטל את הקו מעכשיו.

אני דורש החזר מלא של התשלומים המופרכים הללו שמעולם לא השתמשתי בשירות קו הטלפון, רק בתשתית שעליה כמובן גם שילמתי.
עלבון ותרעומת!! סוג הנזק :
החזר כספי של כל החודשים עליהם שילמתי על קו הטלפון ללא ידיעתי או שימושי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה