פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביצוע ניתוק בניגוד לבקשתי והמשך חיובים נושא התלונה:
כהן מרדכי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב8/3/13 התחברתח לחברת "הוט" טריפל.מברתי ייםוי כוח לחברת הוט לבצע הניתוק ובנוסף פניתי טלפונית והודעתי שברצוני להתנתק משירותי בזק קיימתח שיחה אחת ב8/3 ושתניים נוספות ב- 9/3 .חיכיתי למסמך של גמר חשבון שיסדיר את הניתוק כיאות. להפתעתי חברת בזק המשיכה וממשיכה לשלוח לי חשבוניות שוטפות גם כאשר אני מנותק פיסית .אנשי החברה הודיעו קטגורית שהם לא שולחים כל תרשומת על פנייתי בכתב.זאת ועוד הם התנגו לשלוח שליח לאסוף המודמיםוהם נמצאים אצלי כאבן .יש בידי תדפיס של השיחות הטלפוניות שערכתי דרך בזק בינלאומי לפני הניתוק גם מהם. בתדפיס רואים בבירור ששלושת הפניות האחרונות לפני הניתוק הפיסי בוצעו לחברת בזק.אולם כאמור בזק מסבות לא ברורות לא ניתקה אותי מרשימת הלקוחות וממשיכה לשלוח לי מידי חודש חשבונות לתשלום.אני בן 78 ניצול שואה.בתודה מראש על טפולכם הסור אני מוכן לשלוח לכם את מסמך ההתחברות לחברת הוט ואת התדפיס של בזק בינלאומי המצביע על שלוש השיחות שנערכו עם חברת בזק ביום הניתוק ויום לאחריו .
עגמת נפש סוג הנזק :
להחיל את הניתוק מבזק בתאריך בו הודעתי להם על רצוני ולשלוח לי גמר חשבון במידה ויש חוב כלשהו עד לתהריך 8/3/13 פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה