פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי העברת 2 קווי טלפון שברשותי מהוט לבזק תוך הדגשה כי אחד הקווים הוא קוו לגלישה בו אני מעוניין בשירותי הוט נט גם לאחר המעבר. הטכנאי ביצע מה שביצע וטען שהקוו יחזור לפעול במערכת בזק תוך 24 שעות. לשאלתי מדוע איננו מחליף לי את הנתב השיב - הנתב של הוט ימשיך לפעול כול עוד אתה מקבל שירותי גלישה מהם. שלשום, ללא הודעה מוקדמת מהספקים הוט ובזק, האינטרנט חדל לפעול. בזבזתי כשעתיים, בין בזק להוט נט, כאשר בשום מקום אינני יכול לדבר עם מנהל אחראי עד שנקבע לי טכנרי, לאתמול, שיבוא לפתור את הבעייה. הופיע טכנאי של בזק, במועד שנקבע, ופסק בניגוד לקביעת קודמו שהבעייה היא בנתב. הוא הביא נתב אחר של בזק, סירב לקחת בתמורה נתב קודם של בזק ( ישן ) והמערכת החלה לפעול במגבלות שחוט החיבור ביו הנתב לשקע קצר מידי ואני נדרש להחליפו ( אין ברשותו חוט מתאים ). לפני צאתו הבהיר כי אחוייב בביקור טכנאי ובנתב. לדעתי זו חוצפה ממדרגה ראשונה. הזמנתי מעבר מספק הוט לבזק - בזק התרשלה בביצוע המעבר מדוע עלי לשלם עבור טכנאי ? ברשותי נתב של בזק מדוע עלי לרכוש נוסף ? קיבלתי שירות לא שלם ( עלי להחליף את החוט ) מי משלם לי ? בזבזתי זמן - מי משלם לי ? אבקש הבהרות ברורות.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב הצפוי על ביקור הטכנאי והנתב ופיצוי של 1,000 ש"ח על ביטול הזמן ועגמת הנפש. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה