פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חמורה \ ניתוק בקו טלפון ראשי שלנו בגלל טעות של נציגת בזק, פגיעה כספית ותדמיתית נושא התלונה:
האוזר יהודה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏05 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד,
מוקד תקלות טכני – בזק
פיקוח מוקד

הנדון: תקלה חמורה בקו טלפון 1-700-50-00-60
תקלה חמורה \ ניתוק בקו טלפון ראשי שלנו בגלל טעות של נציגת בזק, פגיעה כספית ותדמיתית

שלום רב,
לידיעתכם ולטיפולכם במיידי – קו הטלפון הראשי של משרדנו לא מתפקדת מאז יום חמישי בשעה 15:00 אחה"צ. תקלה זו גורמת לנו נזק תדמיתי וכספי אדיר.

אין ספק שתקלה זו נגרמה בגלל טעות של נציגי השירות או טכנאי שלכם.
ביום רביעי ביקשתי ממוקד השירות להסיר שירות מסוים מקו זו (נתב שיחות)
הנציגה הסבירה שלי שהשירות תוסר תוך כמה שעות שלא יהיה פגיעה בשאר שירותי הקו בכלל. הדגשתי לה שאסור שיהיה פגיעה כלשהי בקו מכיוון שזה קט ראשי של מוקד שירות והמכירת של חברת לפטופ סנטר.

ביום שישי בבוקר, עקב תלונות של עשרות לקוחות דרך האינטרנט גילינו שאין בעצם אפשרות לשיחות נכנסות לקו 1-700-50-00-60.

אין שיחות נכנסות כלל!! קו זו משמשת אותנו לשיווק טלפוני ולשירות לקוחות 24 שעות ביממה.

אבקש שהתקלה תתוקן במיידי, ובנוסף שמנהל בכיר מטעם השירות לקוחות או פניות ציבור יפנה אלי בנדון.

במידה והתקלה והבקשה לשוחח אם מנהל בכיר מטעמכם לא תטופל בהקדם, אנו נשקול צעדים משפטים נגדכם עקב הנזק שנגרמה לנו.

נא לאשר קבלת בקשה ותיקון תקלה:
050-686-0080

בכבוד רב,
יהודה האוזר
לפטופ סנטר מחשבים בע"מ
ח.פ 513529149.
פגיעה תדמיתית סוג הנזק :
תיקון תקלה, פצוי כספי, הסבר מפורט איך ולמה זה קרה! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
בדקנו את התלונה תגובה:
נציגי בזק נמצאים בקשר עם הלקוח בכדי לספק לו תשובות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה