פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא ידיעה/התחייבות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באפריל 2006, קיבלנו את חשבון הטלפון שלנו מחברת בזק לתקופת חודש פברואר שנת 2006. להפתעתנו, גילינו כי חברת בזק מחייבת אותנו בסך כ- 60 ₪ עבור "WOW EXTRA". יצרנו קשר עם בזק ונסמר לנו כי "התחייבנו אליכם לתקופה של שנה, כאשר במחצית השניה של השנה אנחנו התחייבנו לתשלום האמור". לא ידוע לנו על התחייבות כלשהי בנוגע לאינטרנט לבזק, זכור לנו כי התחייבנו לתקופה של חצי שנה לבזק בינלאומי עבור תשלום שוטף ונמסר לנו שהמבצע הינו שאין תשלום עבור תשתית. ולפתע- נמסר כי בזק מחייבת על התשתית !!!
לא נתנו בידי בזק בינ"ל שום הרשאה לתת את התחייבותינו לחברת בזק ולכן, פנינו לבזק בינ"ל לפנות לחברת בזק ולבטל את "ההרשאה" שכן אין להם שום זכות לתת אותה. בפנייתינו לבזק, אין ברשותם שום מסמך שלנו ולטענתם אצל בזק בינ"ל יש הסכם חתום ?! אודה ל"המצאת" חוזה כאמור.כמו-כן, מאחר ורצינו להימנע מחוסר נעימות עם חברת בזק, שכללה את הסכום עם חשבון הטלפון שלנו, שעליו אין לנו עוררין, שילמנו את הסכום, כולל האינטרנט ואנו מתכוונים לדרוש את תשלום ה-60 ש"ח בחזרה.
פניתי ל-2 החברות עם הפרטים האמורים וחוץ מ"לנפנף " אותי - אין להם תשובה ובלשון המעטה " זה מה שיש".
אינני מוותרת שכן הנושא נורא עקרוני ואני לא חושבת שיש להם איזשהי זכות לחייב אותי שכן מעולם לא התחייבתי והפרטים שנמסרו לנו הם כפי שרשמתי ופתאום אתה מגלה שמחייבים אותך ואין באפשרותך לעשות דבר מלבד לתבוע.
אני מנסה להימנע מכך ומקווה שתוכלו לתת לי תשובה הגיונית ולזכות אותי חזרה בסכום.
דרך אגב, אחת ההצעות של פניות הציבור זה להתנתק ולשלם קנס בסך כ-300 ש"ח, "הרצחת וגם ירשת" (הרי לא התחייבתי- אז גם לשלם וגם להיקנס...)
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של 60 ש"ח לחודש ששילמתי עד היום ללא התחי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה