פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת חשבונות באופן סדיר והתעלמות מתלונותיי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חטיבת הראל 8/6 מודיעין כתובת:
תיאור הבעיה:
אני משלמת את חשבון הבזק אחת לחודש ומזה כחצי שנה אינני מקבלת באופן סדיר חשבונות בזק לביתי. אחת לחודשיים אני מקבלת לביתי מכתב התראה שעליי לשלם מיידית את החשבונות האחרונים.
שוחחתי עם לא מעט נציגים שסרבו להפנות את תלונתי למנהל בטענה שהבעיה בדואר ולא אצלם. על סמך מה הם החליטו זאת ?? על סמך העובדה שכתובתי מעודכנת?? (מן הסתם היא מעודכנת...), האם זה נוהל בחברה להאשים גורמים חיצוניים בבעיות פנים????
הסברתי להם שוב ושוב שלא ייתכן שהבעיה היא בדואר מפני שאת יתר המכתבים והחשבונות אני מקבלת באופן סדיר ובזמן ואם היה חשש שגונבים לי דואר, לא היו גונבים חשבון בזק אחת לחודש, היו מעדיפים לגנוב מגזינים אליהם אני מנוייה, או לפחות דואר מעניין יותר...
מה לא הגיוני בהסבר שלי????

היום צילצל אליי מנהל צוות שנזף בי על כך שאני מתלוננת שוב ושוב וגם הוא הפנה אותי לדואר. האם אלה הנמהלים שלכם?? כאלה שמבזבזים זמן יקר ללקוח בנזיפות, חוסר נעימות וזלזול??

אני דורשת שבעייתי תטופל לאלתר!

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה