פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שני מכשירים ניידים לא תקינים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
כורי 1 חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.4.06 ערכתי עיסקה בחנות בזק סטור בחיפה. רכשתי שני מכשירים של ג'נרל אלקטריק 21850 .בתאריך 31.5.06 נדמו המכשירים ולא היה צליל של קו ,התקשרתי לבזק ל-166 הם הגיעו מיד ואמרו שהמכשירים אינם תקנים ומקצרים את הקו,ולגשת אליכים לרח כורי 1 לבזק סטור.למחרת בבוקר ניגשתי לחנות, ומנהל החנות עאמל אמר שאין מה לעשות רק לגשת לטכנאי מפני שעברו 14 יום מהעיסקה,לא הסכמנו ואמרנו שלא קנינו מכשירים לשבעה שבועות במחיר כזה,ואין שום סיבה שכבר ניתן אותם לתיקון,הוא רשם לנו את מס' הטלפון של פניות הציבור והסתלק.שירות מעל ומעבר,!פוהלכנו לטכנאי "עפרוני" ברח' טשרניחובסקי 35 בחיפה,שם אמרה לנו הפקידה שיש טכנאי שמיד יתקן לנו, הוא לקח את המכשירים מס' קבלה 126964 טופס תיקון ואמר שבעוד שבועיים יהיו מוכנים, לא מקובל עלי ההתנהלות הזו החנות מתנערת,והתיקון יקח שבועיים,האם זו לא חוצפה שנשארתי בלי טלפונים,אני לא מוכנה לעבור לסדר היום בשלב 1 פניתי אליכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשירים פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה