|
|
|
|
|
|
אי מתן חודש מתנה כפי שהובטח במנוי לשנתיים. וחיוב כפול עבור המנוי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 08 פברואר 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
מודיעין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על הולמס פלייס מודיעין,לפני כשבועיים קיבלנו טלפון כי המנוי עומד לפוג לנו ב-7/2/17 ולכן אנו צריכים לחדש את התשלום שלנו באם אנו רוצים להשאר מנויים. נאמר לנו כי גם מיצינו את החודש מתנה שהגיע לנו מתוקף התחייבותנו לשנתיים במנוי הקודם.
הסכמנו, ומסמרנו שוב את פרטי האשראי.
לאחר התבוננות שלי בחיובים של האשראי שמתי לב כי החיוב האחרון שלנו על תקופת המנוי הקודמת הינו ב8/2/2017 וזהו התשלום האחרון.
אך כביכול המנוי שלנו הסתיים והחל חיוב נוסף החודש.
לפיכך יצא שחויבנו פעמיים על אותו החודש.
בפנייה שלי אלי אליהם הם אמרו כי חלה טעות ויבטלו את התשלום עבור המנוי החדש ויחייבו אותנו החל מהחודש הבא.
זה לא קרה.
ובפועל ירדו 2 תשלומים מהאשראי.
מה גם שלאחר בדיקה מעמיקה שלי הבנתי שלא קיבלנו את החודש מתנה כפי שהובטח לנו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הולמס פלייס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|