פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ובעיקר פוגע של מנהלת משמרת וגם כספית נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לא יודע אם זה קשור אליכם אני מאוד מקווה שתוכלו כן לטפל בזה כי אני כבר התייאשתי תאמת...
קבעתי שיעור שחיה במועדון אך לא הגעתי לשיעור מסיבות שהסברתי אותם במועדון ותאמת אני לא נכנס כרגע לזה אם הם מוצדקות פחות או יותר ניגשתי לעמדה וביקשתי לשוחח עם המנהלת משמרת הגיעה אלי אחת בשם תחיה בחורה אנטיפטית בצורה זוועתית לא נתנה לי להשלים משפט ושוב אני לא נכנס לתשובתה שגם הייתה לא רצינית אני מתרכז יותר ב"טיפול" הגרוע שקיבלתי או שלא... מה ששבר את הסבלנות שלי היא פתאם אמרה אתה מדבר כמו אחד מהשוק ... היו שם אנשים מסביב... שמעו את זה גם 2 הפקידות קבלה שלא הוציאו מילה..
לא רציתי לגרור את זה למקומות שלא הולמות את מעמדי לפחות ביקשתי את המנהלת שלה והיא אמרה תכתוב את זה בדף ואני יראה כבר מה אני עושה לא הסכמתי ואמרתי שאני ממתין היא אמרה לי תמתין כמה שאתה רוצה אתה יכול לשבת שם לא פה אבל אתה לא תקבל את המנהלת לבסוף משום מקום יצאה המנהלת של המועדון אחת בשם לינוי ששוב דיברה בהתנשאות סיפרתי לה את הכל היא אמרה טוב עזוב לא משנה מה הבעיה אמרתי לה שלי זה כן משנה ולא רק הכסף... היא התעלמה ואמרה שהיא תדבר עם המורה לשחיה ובכל מקרה אני לא ישלם את כל הסכום אלא חצי שאגב אמרתי מקובל עלי... היא אמרה לי שיחזרו אלי חזרו אלי אחת בשם ורד בערב ואמרה לי שהמורה אמרה שהיה אמור להיות שיעור כפול ולכן אני כן ישלם מלא...
הרמתי טלפון למורה והיא בכלל אמרה משהו אחר שזה לא קשור בכלל לכפול או לא היא שכירה של המועדון ושאני ידבר עם המנהלת
ורד אמרה שהיא תחזור אלי אחרי 5 דקות בירור ועד היום לא שמעתי ממנה
ניסיתי במשך שעותתתתת לנסות ולהשיג את ההנהלה ברעננה עד שכבר נענתי אמרה לי אחת בשם מירב תשאיר הודעה להילה מנהלת השירות לקוחות ותוך 48 שעות היא תחזור אליך.
השארתי הודעה כמובן ועברו ה48 שעות ואף אחד לא חזר ניסיתי שוב ושוב ושוב השארתי במענה <שזה בעצם חברה חיצונית שמקבלת הודעות עבו ההנהלה> עשרות הודעות בשעות שונות ואף אחד לא חזר עד ששוב השגתי את מירב והיא אמרה לי שהיא תדאג שהילה תחזור אלי תוך חצי שעה כמובן שזה לא קרה ניסיתי שוב ולבסוף השגתי את מירב שאמרה שאין לה מה לעשות אמרה לי להמתין ולבסוף ניתקה את השיחה למותר לציין מה אני צריך לעבור שוב כדי להגיע אליה וזה לא קרה כי כבר סגרו את המוקד..
התקשרתי למועדון במודיעין ודיברתי עם מישהי בשם הילה כנראה הילה אחרת שניסתה להשיג את ורד המנהלת <לעיל> ולא השיגה אחר כך את לינוי המנהלת של המועדון ולינוי אמרה שאם הוא רוצה לעזוב אז שיעזוב אני לא מזכה אותו (שאגב איתה סגרתי שאני ישלם 50% ) בטענה שגם ככה קיבלתי הנחה במנוי למועדון דבר אשר לא קשור בכלל לקורס שחייה שהוא קורס חיצוני כלומר עם תשלום מלא מעבר לתשלום של המנוי למועדון. לבסוף התייאשתי תאמת החלטתי לפנות אליכם מקווה שזה יעזור....
עלבון סוג הנזק :
א- אני דורש התנצלות אישית של מנהלת המשמרת האמורה לעיל ב- וכמובן פיצוי על כל מה שעברתי...ועברתי!!! פתרון נדרש :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה