פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה אודות שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
כשחידשתי את המנוי בסביבות חודש אוקטובר נאמר לי שאני אקבל תלוש של עיסוי, באתי כמה פעמים לקבלה ולא היה לי תלוש, התקשרתי לדנה והיא אמרה לי שתדאג לי לתלוש ושפעם הבאה ימתין לי בקבלה, שוב באתי ושוב לא היה, התקשרתי שוב היא אמרה שתשים ושהיא מצטערת ושוב לא היה...
אחרי כמה חודשים באתי שוב ועדיין לא המתין התלוש, התקשרתי לדנה אך היא לא הייתה, השארתי הודעות אך היא לא חזרה אליי, כך במשך שבוע השארתי הודעות ללא מענה בסוף השארתי הודעה באתר וחזר אליי בחור נחמד בשם ערן שאמר לי שאפילו הוא יפצה אותי (למרות שלא רציתי כדי שלא יחשוב שאני חמדנית או משהו כזה...). בקיצור השאיר לי באמצע מאי שלושה תלושים, כאשר פתחתי אותם ראיתי כי שניים תקפים עד סוף מאי ואחד עד סוף אפריל. התקשרתי אליו כי חשבתי שהוא שם בטעות, לפחות את זה של עד סוף אפריל, אך הוא אמר שהוא ידע ואין לו אחר (???). את התלוש של התספורת - התקשרנו להרצליה והם קבעו לנו תור אך ברגע ששמעו שזה שובר מהולמס פלייס הם סירבו ואמרו כי אין להם תורים.
בנוסף לא נהניתי בחדר הכושר כי לא הצלחתי לנצל את החוגים, רציתי ספינינג ועל אף שבאתי חצי שעה לפני החדר כבר היה מלא בלי אפשרות להרשם מראש וכו.
לאחר מכן קיבלתי שבוע מתנה בהרצליה ובאמת נהניתי שם במיוחד מהחוגים של הספיניניג בבוקר, טיפלה בי בחורה נחמדה בשם רוני ובאתי במיוחד בראשון בבוקר על מנת לסגור הכל, היא אמרה לי שצריך לקבל תשובה מנתניה, כך כל יום התקשרתי לבדוק מה קורה (התקשרתי להרצליה) ורוני לא הייתה, אחראי המשמרת סירבו להתפנות לדבר איתי בכלל (כי הם היו מאוד עסוקים) ומי שענה לי אמר שאין מה לעשות וצריך להמתין לנתניה. כך הייתי שבוע בלי חדר כושר בכלל (לא רציתי ללכת בבוקר ולהתחנן שיכניסו אותי...).

דרך אגב זה עולה 350 ש"ח לבטל את המנוי...
בהמשך למה שהיה איתם, ביקשתי להתנתק אז אמרו לי לבוא ולמלא טופס, באתי במיוחד לנתניה למלא טופס, אחרי כמעט שבוע חזרה אליי המנהלת של נתניה ואמרה לי שאני בכלל לא יכולה להתנתק - שאלתי אז למה הייתי צריכה להגיע לשם כדי למלא טופס אם זה בכלל לא אקטואלי, אז היא אמרה שטעות. היא אמרה שאם הבעיה היא שלא העבירו אותי להרצליה אז היא תסדר ותחזור אליי. היא חזרה אחרי יום ואמרה לי שהכל מסודר בהרצליה ואני עם אותם התנאים. כמה ימים אחר כך חזרה אליי המנהלת של הרצליה ואמרה לי שהתשלום עבור מנוי בוקר הוא 345, אמרתי לה שרוני סגרה איתי על 255 והיא אמרה שלא יכול להיות וכו ושהיא תבדוק, אמרתי לה לבדוק מהר כי בינתיים אני רק משלמת ולא נמצאת בשום מקום, עד עצם היום הזה אף אחד לא חזר אליי.
עגמת נפש,זלזול, סוג הנזק :
ביטול המנוי פתרון נדרש :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה