אי ביטול חיוב בחברת האשראי לאחר הפסקת המנוי בנקודת יציאה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 נובמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב – 15.11.08 עשיתי מנוי במועדון לתקופה של שנתיים עם אפשרות של נקודת יציאה לאחר שנה. לפני כחודשיים ביקשתי להשתמש בזכות זו וביטלתי את המנוי. מאז, ועד היום לא בוטל החיוב בחברת האשראי. (מיותר לציין, שהקנס על ביטול המנוי חויב מיידית.) פניתי למועדון מספר פעמים (חמש שיחות טלפוניות ושני בירורים ישירים מול הנציגים בסניף) וחוץ מהבטחות שהמצב יטופל לא קיבלתי מענה ממשי. על פי בדיקה שעשיתי מול חברת האשראי, מעולם לא נתקבלה שם בקשה מהמועדון לביטול החיוב. כמו כן, באחד מהבירורים נמסר לי, שבמקרה שלא יצליחו לבטל את החיוב, אצטרך לפנות למועדון על מנת לקבל החזר. לא ברור לי, מדוע שלא יצליחו לבטל את החיוב ואם אכן מצב כזה יתכן, מדוע הדבר לא נאמר ולא מוזכר בחוזה שחתמתי עם המועדון? ומדוע ביכולתי להצטרף למועדון תוך חצי שעה ועל מנת לבטל את המנוי עלי להשקיע שעות/ימים מזמני?
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|