פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקפאת מנוי לאור תאונת דרכים נושא התלונה:
חדד אסף שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏18 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.
שמי אסף חדד, אני ושותפי לדירה מנויים בחדר הכושר בדיזינגוף סנטר.
בתאריף ה-18.11 עברתי תאונת דרכים עם הקטנוע ונפגעתי בגב.
כמה ימים אחרי יצרתי קשר עם החדר כושר וביקשתי שיקפיאו את המנוי הזוגי שלנו לאור התאונה והכאבים העזים אותם אני חווה.
נאמר לי כי האחראי על ההקפאות יצטרך לחזור אליי בנושא.
כעבור כמה ימים חזר אליי הנציג ואמר לי כי אני יחוייב על ההקפאה והסברתי לו כי אני לא מוכן לשלם עבור הקפאה כשאני אחרי תאונת דרכים בה אני מרותק למיטה עם כאבי גב נוראים ובאישור רופא.
הוסבר לי שאצטרך להציג את כל האישורים בחזרתי ואז לא תהיה כל בעיה להאריך לי את המנוי לפי התקופה שאחסיר ביקורים.
כמה ימים אחרי גיליתי לתדהמתי כי חוייבתי ב-50 ש"ח על ידם ללא כל אישור מצידי.
ניצול המידע ופרטי הכרטיס אשראי שניתן לצורך חיוב חודשי בלבד !
בום רביעי שבוע שעבר (3.2.10) הגעתי לחדר כושר עם כל האישורים נאמר לי כי תחזור אליה המנהלת בנושא למחרת.
ביום שני כשראיתי שאין כל מענה יצרתי שוב קשר ושוב הובטח לי שכבר באותו יום תחזור אליי מנהלת הסניף ושוב, שום תשובה/תגובה בנושא.
היום יום חמישי ה-11.2.10 התקשרתי שוב ושוב הובטח לי שתחזור אליי מנהלת הסניף ושהפעם האחראית על השימורים תוודא זאת אישית.

1. מאוכזב מאוד מהשירות לקוחות הגרוע שקיבלתי (פעם שניה שהובטח לי שיחזרו אליי ושום דבר לא קרה ופעם שלישית שמחכה לתשובה).

2. חייוב כרטיס האשראי שלי ללא שום רשות מצידי וניצול הפרטים שנמצאים במערכת רק על מנת חיובים סדירים ולמרות הסירוב החד משמעי מבחינתי על כל תשלום בגין ההקפאה.

3. הנציג הבהיר לי במפורש כי כאשר אבריא ואוכל לחזור להתאמן אציג את האישורים (משטרה ובית חולים) ואקבל את הזיכוי על החודשים הללו. ועכשיו רוצה האחראית הקפאות החדשה לחייב אותי כהקפאה רגילה למרות שעברתי תאונת דרכים בה נפגעתי בגב והייתי מרותק למיטה עם כאבים עזים כאילו ביקשתי להקפיא את המנוי מכל סיבה אחרת.

אודה לכם אם תבדקו את נושא השירות הגרוע אותו אני חווה ואת הנושא של ההקפאה לאור התאונת דרכים שעברתי ותחזרו אליי בנושא.

נ.ב
ניסיתי ליצור קשר עם ההנהלה ישירות דרך אתר החברה אך לא הצלחתי לאתר מקום לתלונות הציבור/מתאמנים.

תודה
אסף
כספי סוג הנזק :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה