פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגנים חלשים בסניף גבעתיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני מנויה בחדר הכושר כ-10 חודשים.
מאז הרשמתי למועדון - המזגנים אינם מצליחים לקרר את חלל המועדון לטמפרטורה סבירה.
כמובן ש"טמפרטורה סבירה" היא עניין יחסי, אבל אם גם במהלך החורף היה חם במועדון למתאמנים, בייחוד באזור המכשירים האירוביים, אז נראה שקיימת בעיה. על אחת כמה וכמה בתקופת הקיץ שעבר, בה החום הגיע לרמות בלתי נסבלות בכל שעה שהיא, וגם המאווררים הבודדים המופעלים באזור הנ"ל לא מצליחים לשפר את המצב.
בימים אלה אנו נמצאים בפתחו של קיץ חדש וכבר ניכר כי המזגנים במכון לא מצליחים להתמודד עם הטמפרטורה הגבוהה, למרות ששיא הקיץ עוד לפנינו.

כמובן שניסיתי לברר את הנושא במועדון, מאז הרשמתי למועדון דיברתי עם עובדים שונים שאישרו כי אכן ידוע כי קיימת בעיה עם המזגנים והנושא בטיפול. בחודש יולי 2009 אמרו שהעניין יטופל באוגוסט. כשהגיע אוגוסט - אמרו שנפתחו פתחים נוספים של מזגנים במועדון. כל זאת - ללא שום שיפור.
באותה תקופה (קיץ 2009) כתבתי משוב שנמסר להנהלה דרך פקידי הקבלה, ומשלא נענה - פניתי בחודש אוקטובר באימייל לאוסנת, האחראית על שירות הלקוחות (אם אינני טועה), ונעניתי כי: "...אכן כפי ציינת הייתה לנו בעיית מיזוג אך לפני כחודש וחצי ביצענו טיפול במזגנים אשר הגדיל את תפוקת המיזוג בכ-33%. אני חייבת לציין כי התגובות שקיבלנו מהעובדים וכמובן מהמנויים היא שהבעיה נפתרה ולא סובלים יותר מחום באזור האירובי."
למרות תשובתה של אוסנת, לדעתי לא מורגש שום שיפור בפעילות המזגנים לאורך כל תקופת פעילותי במועדון. היה חם במהלך החורף וכמובן שחם עוד יותר בתקופת הקיץ.
אציין כי אין לי תלונות לגבי תגובתה של אוסנת, שהיתה חביבה ונעימה, אם כי לא הועילה במקרה זה (אך לא פניתי אליה באף נושא אחר, כך שיתכן וזה מקרה יוצא דופן).

בנוסף, אציין כי לא מצאתי דרך התקשרות אחרת עם הנהלת המועדון או ההנהלה הראשית, ולכן אני פונה באמצעות אתר זה.

אשמח לדעת האם קיימת היענות הולמס פלייס לשיפור מצב המזגנים, ע"מ לשקול את המשך המנוי שלי במועדון.
תודה
תוספת מזגנים, במיוחד באזור האירובי פתרון נדרש :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה