בהמשך לתלונתי הקודמת על איילת מקשרי לקוחות בהנהלת הולמס פלייס |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר הפצרות רבות,חזר אליי מנהלה של איילת ולא האזין לתלונתי,הוא רק הילל ושיבח אותה משך דקות ארוכות אך הוסיף כי באמת יש לה בעיה בטון הדיבור שלה. שאלתי אותו אם זה בסדר שאני לא יכולה להתלונן ולהגיע אליו בדרכים מקובלות ומה פשר הבריונות הזו מצד יעל המזכירה וחברתה איילת.אך לא נענתי בתשובה.להיפך, ה'שכונה' שם היא חלק מתפקידו של תומר וחבל!
.ניכר שהוא עובד תחת סמכותה של איילת ולא להיפך ומדבריו משתמע כי אכן יש לה בעיות קשות בינאישיות.
אנו נכתוב מכתב להולמס פלייס העולמי.באנגלית.וכל הנוגעים בדבר:איילת ,יעל ותומר יוזכרו שם עם כל השתלשלות העניינים.
דבר חמור מזה לא ראיתי מעולם,שיש עובדת שכל העובדים סביבה מחפים עליה כאילו מתוך פחד ובאותה עת לא מקבלים תלונה של לקוח.כל שכן מנהליה.
לא אעבור על כך בשתיקה.
אודה לכם על העברת מכתב נוסף זה לחברה המדוברת.
בברכה
הדסה
|
|
|
|
|