אפליה צרכנית |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מעוניין לשתף אתכם בחוויה לא נעימה שהייתה לי היום במועדון הולמס פלייס ב"ש,
לאחרונה עברתי להתגורר בב"ש והחלטתי לחדש את המנוי במועדון.
ביקשתי לקבל הצעת מחיר עבור חידוש מנוי, וקיבלתי הצעה ע"ס 269 ₪. ביקשתי הוזלה מסויימת אמרו לי שלא ניתן בכלל, ולכאורה קיבלתי את זה "בהבנה".
בלית ברירה בשל המחיר היקר נאלצתי לבחון אלטרנטיבות אחרות וקבלת הצעות מחיר ממועדונים אחרים.
באופן תם לב, שוחחתי עם גיסי, מנוי יחסית חדש בהולמס פלייס (לשם ההשוואה, אני מנוי בהולמס פלייס 5 שנים והוא 1 שנה בלבד). ביקש לחדש את המנוי שלו ובאורח פלא קיבל הצעת מחיר של 250 ₪(!!!!)
באותו היום, הגעתי אליכם למועדון לשם הצטרפות למועדון ולקבלת מחיר הזהה למה שגיסי קיבל ושוב באורח פלא, המחיר הזה לא קיים בשבילי.
נאמר לי שהמחיר הכי נמוך שיכולים לרדת איתי זה 269 ₪.
אני רוצה לציין שלאפליה צרכנית כזו מעולם לא נחשפתי.
באותו היום שגיסי חתם על החוזה, (משמעות הדבר שהחוזה בתוקף) ביקשתי לחדש את המנוי במחיר הזהה לו וקיבלתי תשובה שלילית ללא שום סיבה מנומקת וסבירה בנסיבות העניין.
לשמחתי, אין כל סיבה מוצדקת לאבחנה הזו בנינו, זה לא שהוא הגיע דרך אירגון מסוים או שהוא זכה בהטבה מסויימת כמו חיילים וכיוצא בזה. הוא לקוח בדיוק כמוני וכמו כולם.
ההשפלה הגדולה בכל העניין הזה שבאותו היום, נאמר לי שמעולם לא היה מחיר כזה ואף זה מחיר שאינו קיים עוד ושיש מצב שאני מדמיין את המחיר הזה, וכאשר הצגתי את החוזה של גיסי החתום בתאריך של היום (12.12.12) פתאום לא היה לנציגת השירות מה לומר לי בעניין.
גם אתם כצרכנים, הייתם נעלבים אם אדם אחד שהיה בתור לפניכם בסופרמרקט קונה חלב בשני שקלים ואתם צריכים לשלם על חלב 6 שקלים.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
לפנות אליהם ולהשיג מחיר שוויוני |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|