פרטי התלונה

תלונות מלונות קיסר

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שבר זכוכית באוכל ופיצוי שלא ניתן לממש נושא התלונה:
גומל אלי שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
החוף הצפוני כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בזמן נופש במלון קיסר, תוך כדי ארוחת ערב, נמצא שבר זכוכית באחד מפריטי המזון שאכלנו, בעקבות תלונה על הדבר צוות המלון באותו רגע היה אדיש למקרה ואף לא טרח להחליף את קערת המזון, לאחר חילופי דברים עם מנכ"ל המלון ותכתובת חוזרת במשך שבועות רבים, ניתן פיצוי בחתימת מנכ"ל המלון, הנחה של 50 אחוז בנופש עתידי שיוזמן. כשנעשה נסיון לממש את הפיצוי,התקשרנו לרשת וביקשנו להזמין נופש, כאשר הובא לידיעתנו התאריכים המבוקשים והמחיר ציינו כי יש בדינו פיצוי ואז נציגת השירות טענה כי במידה וקיים פיצוי אז יש מחיר אחר אשר גבוה בכ25% מהמחיר בצויין מספר דקות לפני כן. נעשה נסיון לדבר עם מנכ"ל המלון בנושא אך לא ניתנה לנו ההזדמנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת הפיצוי אשר הובטח לנו במכתב ע"י מנכ"ל המלון פתרון נדרש :

מלונות קיסר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה