|
|
|
|
|
|
שירות ללקוח |
נושא התלונה: |
יום שלישי 12 ינואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשדוד |
כתובת: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגשתי לסניף עגלה שנקנתה שם לתיקון. במעמד המסירה נאמר לי שהתיקון לוקח עד 10 ימים. לאחר 10 ימים פניתי אליהם ואמרו לי שהתיקון לוקח עד שבועיים. לאחר שבועיים התקשרתי שוב ואמרו לי שהעגלה תוך יומיים תחזור. שפניתי לאחר יומיים שאלו אותי מי אמר לך שהעגלה תחזור תוך יומיים? ובלי קשר לנאמר באותו יום נאמר לי במעמד המסירה שלוקח עד 10 ימים. כאשר כל יום נאמר לי על ידי עובדת אחרת שיבדקו ויחזרו אליי. עברו כבר 3 שבועות ועדיין אף אחד חזר אליי. היום שוחחתי עם מנהל הסניף שהבטיח לחזור אליי וכמובן שלא חזר ושפניתי לסניף נאמר לי שהוא כבר לא נמצא. נמאס לי לרדוף אחריהם אני רק רוצה את העגלה שלי בחזרה ושימסרו לי מתי העגלה חוזרת כבר מתיקון. לפני מספר ימים לקחתי עגלה חלופית - העגלה קרועה ולכן אני מתביישת להסתובב איתה. אז אני כבר 3 שבועות עם ילדה קטנה ללא עגלה ואף אחד לא מוסר לי מתי כבר אני יקבל את העגלה שלי בחזרה?
|
נזק פיזי- שכן אני סוחבת את הילדה על הידיים. |
סוג הנזק : |
שיחזירו לי את העגלה במהירות- עברו 3 שבועות ובמועד המסירה נאמר 10 ימים. ופיצוי כלשהו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מוצצים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|