יחס מזלזל ואי החלפת עגלה חדשה שהתקלקלה |
נושא התלונה: |
שבת 12 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
האומן 17 |
כתובת: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בס"ד
בתאריך 16/01/2011 רכשתי בחנות "מוצצים" בירושלים מוצרים לתינוק ובכללם גם עגלת תינוק של איזי בייבי דגם סקאי סטארלייט. שעלתה לא מעט .
לפתע לאחר כחודש וחצי "נתקע" מנגנון הגגון של העגלה כך שלא ניתן היה להחזיקו במצב פתוח.
כל הורה שמשתמש בעגלה יודע שגגון בעלת תינוק הוא אחד הדברים החשובים- הוא מגן על התינוק מפני רוח/ גשם/ושמש .
פניתי לחנות "מוצצים" בשכונת תלפיות בירושלים, שם רכשתי את העגלה וביקשתי לתקן את הגגון. אחראי המלאי הסביר לי כי לא ניתן לתקן זאת בחנות וכי יש צורך בשליחת העגלה לחברה. למרות שחשבתי שמן הראוי היה לתת לי חלק חדש הסכמתי וביקשתי עגלה חלופית לתדהמתי העגלה שהוצעה לי הייתה במצב מביש, מלוכלכת,ובנוסף, החלק שהתקלקל היה "אמבטיה" ואילו העגלה החילופית הייתה טיולון שלדברי האחראי ניתן לשים בה תינוק... אדגיש,שאין אפשרות לשים תינוק בגיל חודשיים בטיולון מפני שאין אפשרות שכיבה מלאה והתינוק לא יציב. הסברתי לאחראי שאני רכשתי עגלה עם אמבטיה ולכן מן הראוי שגם העגלה החלופית תהיה עם אמבטיה, מה עוד שאני סטודנטית והתינוקת שלי "מבלה" בעגלה שעות רבות. לצערי הרב, נתקלתי באטימות וביחס מזלזל מצד עובדי החנות שסירבו למצוא לי פתרון וחמור מכך, מכיוון שהגעתי במוצאי שבת , מנהל החנות סרב לדבר איתי בטענה שהמנהל לא מדבר עם לקוחות במוצאי שבת!
מוכרי החנות גילו חוסר הבנה בסיסי וחוסר רצון לתת שרות ולמצוא פתרון ללקוח שבסך הכל בא עם בעיה פשוטה שאין חולק על העובדה שהזמן שבו התרחשה התקלה בעגלה עדיין בתוך תקופת האחריות. חנות "מוצצים" לא ניאותה לספק לי חלק חדש או עגלה חילופית נאותה וזאת למרות שהסכימו להודות כי התקלה בגגון אינה באחריותי וכי יש אחריות לעגלה .מוכרי החנות הגדילו לעשות והפנו אותי(!) ליבואן שאנסה לסגור איתו את הטיפול בבעיה אך אינני מבינה מדוע עליי לפנות ליבואן כאשר אני רכשתי את העגלה מהחנות ולא ישירות מהיבואן. לעניות דעתי, מינימום של שירות, זה שהחנות שבה רכשתי את המוצר תדאג לפתרון הבעיה ולא תתחמק מאחריות ותגלגל את הבעיה הלאה.
אודליה בן ארצי
050-8760005
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת העגלה במקום או קבלת עגלה מתאימה לזמן התיקון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|