רחל-שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
ראשית, למוצר ישנו תו תקן ואישור מכון התקנים הישראלי.
שנית, ברצוני להסב אותך לתעודת האחריות של המוצר, כאשר בתעודה מצויין כי על שבר אין אחריות.
* יש לציין שהמיטה ברשותך מזה מס' חודשים, כאשר בעת רכישתך המוצר יצר תקין מהסניף וראוי לשימוש, ואף שימוש אותך נאמנה עד כה.
איננו יודעים כיצד נגרם השבר, ומבלי להסב אצבע מאשימה, אנו לא נמצאים בביתך על מנת כיצדת התנהלת עם המוצר.
בסיכומו של עניין, בעת שיחתך הראשונה בטלפון מול סגן מנהל הסניף-איגור ובשיחה השנייה בטלפון מול מנהל הסניף הוסבר לך שיש להגיע לסניף ובמידה וישנה אפשרות לסייע לך באותו רגע הם יעשו זאת בשמחה, ובמידה ואין בסניף את החלק הם יצטרכו להזמין את החלק מהספק.
שירות זה הוענק לך ע"י הסניף כרגי כנגד כל ההסכמים בין הרשת לבין הספק ושוב בשל אי אחריות על שבר, ולמרות זאת הוחלט כן להעניק לך חלק חדש וללא עלות.
מתחקיר שלנו עוד עולה כי ביום שני 24/10/11 הגעת עם המוצר לסניף וכבר באותו רגע ובאופן מיידי קיבלת חלק חדש במקום.
מתשמע מכך, כי לא נוצר שום עיכוב בטיפול מולך ולבנך היתה מיטה במיידי לישון בה.
|
תגובה: |
השירות שהלקוחה קיבלה מהסניף היה טיפול מסור, מקצועי ואף מעל המצופה.
אין הרשת רואה מפנייתה כאירוע שגרם לה לעוגמת נפש, אלא קיבלה שירות טוב מאוד כפי שאנו נוהגים כלפי כל לקוחות הרשת. |
פתרון: |
|
|