פרטי התלונה

תלונות מ.ד.ן

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה מס' < נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ת.ד 1524 הוד השרון כתובת:
תיאור הבעיה:
בנוסף לכל הנזכר חייבה אותי חברת האשראי בתשלום רגיל כלומר ללא פריסה לשלושה תשלומים כפי שסוכם מראש בטופס ההתקשרות. כאשר פניתי במייל לשירות נעניתי כי אסור שהעובדות יטעו אותי והתשלום יחולק ל3 כמסוכם.
כספי סוג הנזק :

מ.ד.ן שירות לקוחות

, תגובה:
שני לוי - שירות לקוחות שם ותפקיד:
חיוב הלקוח נעשה ע"י חברת טרנזילה אשר סולקת לרוב אתרי האינטרנט הקיימים. החיוב מתבצע און ליין ע"י המנוי ולא ע"י נציג מ.ד.ן. תגובה:
שהלקוח יפנה לחברת האשראי שלו ויבקש להסדיר את העסקה בתשלומים ולחברת מ.ד.ן אין שום מניעה מלאשר זאת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה