פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת חשמל יזומה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/9/05 בוצעה הפסקת חשמל יזומה באזור התעשייה הישן בראשל"צ (רחוב משה בקר 12) בין השעות 24:00 ל 6:00 (הלילה שבין יום א' ל ב') ברחוב בו קיימת מסעדת רפאלו בבעלותי. מיותר לציין שאלו הן שעות העבודה המהותיות של העסק בכלל ושביום זה אף התקיים במסעדה ארוע מוזמן מראש בפרט.
חשוב גם לציין שהמסעדה איננה יכולה להשאר זמן כה רב ללא חשמל כיוון שהאוכל צריך להשאר בקרור.
לאור הדברים לעיל, בוצעה פנייה טלפונית לחברת החשמל (ביום חמישי) בבקשה לספק לנו גנראטור. הנציג הטלפוני אכן אישר שבמקרים אלו חברת החשמל דואגת לספק גנראטור (דבר אשר היה ידוע לי כיוון שכאשר בוצעה הפסקת חשמל יזומה ברחוב מקביל, משה בקר 15, סופק גנראטור למסעדות באזור שאחת מהן אף היא בבעלותי) ושעלי לפנות ביום א' לןנציגה בשם "ורד". כשדיברתי עם ורד, היא טענה שחברת החשמל לא מתכוונת לספק לי גנראטור. בשל דחיפות המקרה, והתשובה של ורד, העברתי פקס לניצן מנהל האזור עם סיפור המקרה ולא קיבלתי תגובה.
כמובן שלנוכח הנסיבות ולאחר שלא נותרה בידי ברירה, שכרתי בעצמי גנראטור בסכום של כ 3000 ש"ח.
בסוף אותו חודש העברתי מכתב לניצן המתאר את המקרה בשנית, בצרוף חשבוניות ההשכרה והחיבור החשמלי של הגנראטור.
התקבלה תשובה מחברת חשמל חתומה בשם "ריקי סבי" פניות לקוחות: הבקשה לא אושרה כיוון שהודעה בדבר ההפסקה הופצה באזור (אמת) ונתנה לנו זמן להערך להפסקה. עוד נכתב בתשובה שאמות המידה של חברת חשמל קובעות שהחברה רשאית להפסיק את אספקת החשמל ושעליה להודיע על כך ללקוח.
לאור זאת החברה איננה נוהגת לספק גנרטור אלא במקרים חריגים.
תגובתי: אמות מידה משמעותן גם אי ביצוע הפליות בין בתי עסק באזור. כיוון שידוע לי בוודאות שמסעדות סמוכות אליי קיבלו גנראטור במקרה דומה (אחד המסעדות בבעלותי), מין הראוי שבית העסק שלי יקבל את אותו שירות. ההגדרה למקרה חריג הינה הגדרה רחבה ואם בבית העסק הסמוך היה מדובר על מקרה חריג, אינני מוצא שוני בין רמת החריגות שלו לשלי.
חשוב לציין גם שסיבת הפסקת החשמל הייתה לצורך העברת עמוד חשמל עבור מסעדה הסמוכה לשלי, ואינני רואה כל סיבה שעליי לשלם עבור בשל בעיות של מסעדות אחרות באזור. לדעתי זהו בהחלט מקרה חריג...
כספי סוג הנזק :
ברצוני לקבל את מלוא ההחזר הכספי עבור ההשכרה והחיבו פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ ממונה על תלונ שם ותפקיד:
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. תגובה:
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דרום של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה