פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע לאישה מבגרת וחוסר נכונות לעזור נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר-שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ב- 9.12.13 אימי, שהיא גם ועד הבית של בניין מגורים בב"ש, ניגשה לסניף חברת החשמל בב"ש, כדי לבדוק אפשרות לחלק לתשלומים את החשבון שקיבלו עבור צריכה חשמל בבניין. הקופאית, בחורה נחמדה, הסבירה לה שאין באפשרותה לעזור בעניין התשלומים ושעליה לעלות לקומה ראשונה למישהי שתוכל לסייע. אמא שלי סובלת מכאבי גב עזים, היא מיועדת לניתוח גב, ולא יכולה לעלות במדרגות. במקום לא הייתה מעלית. אמא שלי הסבירה את זה לקופאית, הקופאית התקשרה לאישה שמטפלת בתשלומים וביקשה שהיא תרד למטה ותעזור לאמא שלי. האישה ירדה ושאלה בקול רם: מי כאן נכה?? אמא שלי אמרה - אני לא נכה, אבל קשה לי לעלות במדרגות, אני לפני ניתוח. תעזרי לי כאן בבקשה. ומה האישה הנחמדה ענתה לה? את עומדת והולכת יופי, בואי תעלי. אמא שלי אמרה שוב - אני לפני ניתוח, לא יכולה לעלות. האישה ענתה - תעלי, סובבה את הגב ועלתה למעלה.
מרוב שוק ועלבון אמא שלי לא שאלה את שמה של הגברת הנחמדה, שכנראה לא שמעה על מושג "שרות" (למרות שעובדת בתחום שרות לקוחות), ולא על מושג כבוד למי שיותר מבוגר ממנה, או את מי שלא מרגיש טוב. באותו היום הגשתי תלונה בעמוד הפייסבוק של חברת החשמל. למחרת אימי קיבלה שיחת טלפון ממישהי מטעם החברה. שאלה מה הבעיה. אמא שלי אמרה שהיחס שקיבלה. הגברת אמרה שזה לא קשור אליה (לא התנצלה אפילו בשם החברה) ושוב שאלה מה הבעיה. אמא שלי הסבירה שהם מבקשים לחלק לתשלומים את החיוב שקיבלו. הגברת אמרה שהיא צריכה להגיע אליהם, לקומה השניה, ואם היא לא יכולה - יש להם בניין גדול, שתשלח מישהו מהשכנים. הבקשה שלי מלכתחילה הייתה לעזור לה מבלי להוציא אותה מהבית, ובאמת שאין צורך ב"עצות מועילות" שתשלח שכנים אחרים, הרי אם זה היה אפשרי - היא לא הייתה מגיעה אליהם מלכתחילה !!! מה גם שידוע לי שהם יכלו לשלוח לה שוברים לתשלום! דרשתי טיפול הולם, ושמות של אלה ב"טיפלו" באמא שלי. תשובה שקיבלתי: בדקנו את הנושא מול העובדים באזור ב"ש, לצערנו נכון לימים אלה, אין מעלית באזור ועל כן כשמגיעים נכים או קשישים ומבקשים שירות השומר בכניסה מתקשר לנותני השירות והם יורדים מטה לסייע, יש לציין שזה גם עוקף תורים בצורה משמעותית וגורם לנציג השירות לרדת ולעלות מספר פעמים לקבל מידע ולבדוק במחשב.
במקרה של אימך, נציגת השירות ביקשה ממנה לעלות למעלה מכיון שמבחינה חיצונית לא ניכר עליה שהיא בעלת מוגבלות מסויימת, ולפי דבריה של נציגת השירות אימך גם לא ציינה את נושא הניתוח והבעיה, אלא עזבה את המקום, ואנו מניחים שבמידה והיתה אומרת, היתה מקבלת שירות כמו כל נכה או קשיש שמגיע למקום.
בימים אלה חברת החשמל מתניעה פרויקט נגישות שמטרתו להנגיש את כל מרכזי השירות גם לבעלי מוגבלויות.
אנו מצרים על אי הנעימות ועל כך שהמקום לא היה נגיש, בכל אופן יצרו איתה קשר אתמול להסדרת החוב.
המשך יום נעים וחמים"
הגבתי - "1. אימי לא משקרת!!! היא ציינה גם בפני הקופאית, וגם בפני הנציגה את העובדה שיש לה בעיות בגב ושהיא מחכה לניתוח, וזו בדיוק הסיבה שהקופאית קראה לנציגה שתרד!!!. 2. מי הסמיך את נציגת השרות שלכם לאבחן אנשים לפי מראה חיצוני??? איפה חוש האנושות שלכם??? מה, היא הייתה צריכה לזחול אליכם בכיסא גלגלים כדי שתאמינו שהיא לא מרגישה טוב?!?!!? 3. אני מבקשת, שוב, לקבל את השמות הבאים: שם הקופאית, שם נציגת הגביה, שם הגברת שהתקשרה לאימי אתמול, שם מנהל הסניף ואת שם המנהל הכללי של חברת החשמל. אני זקוקה לפרטים אלה כדי להגיש תלונה רשמית, לגורמים שאמצא לנכון. תודה."
מאז, אף אחד לא חזר אלי, לא עם שמות ולא כלום.
אנא עזרתכם. לא יתכן שחברה כז גדולה מתייחסת בכזה זלזול ללוחותיה!
עלבון סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי! פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור של חברת החשמל שם ותפקיד:
הרינו לאשר קבלת התלונה. תגובה:
אנו בודקים את התלונה ובסיום הבדיקה נשיב ישירות למלינה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה