פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי בגין ציוד שנשרף כתוצאה מחיבור לא נכון של חשמל נושא התלונה:
מאירוביץ טלי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד חברת חשמל/פניות הציבור
הנדון: מכשירים פיצוי על מכשירים שניזוקו ,כתוצאה מחיבור לא נכוןם של חשמל.

שמי טלי *** הנני מתגוררת ברחוב שאול המלך 9/12 כניסה ב' כפר סבא.

בתאריך 9/1/15 בסוף שבוע הסוער , הייתה הפסקת חשמל בבנין שלנו משעה 5:00 לפנות בוקר יום שישי ועד 18:00 ביום זה .
כאשר הגיעו לתקן את החשמל , כנראה (לפי מה שהוסבר לנו על ידי נציג טלפוני של 103, החיבור לא היה תקין.
חזרנו הביתה והיו בעיות בחשמל שנחבא לסרוגין כל פעם שהפעלנו יותר ממכשיר חשמלי אחד. (לא היה ניתן להדליק אורות ותנור וכד')
המזגן בסלון לא עבד כלל כמו כן 2 טלויזיות.
התקשרנו שוב ל-103 טענו שיבואו לתקן בשבת בבוקר (אציין שבעיית הכוח בחשמל היתה בכל דירות הבנין )
כשבאנו ללכת לישון ללא חימום ביום קר זה הפלורסנט עלה באש ובנס לא נשרפנו בתוך הבית.
שוב התקשרנו ל-103 שביקשו שננתק את הראשי ולא ניגע עד הבוקר.
וכך גם כל שאר השכנים.
בשבת הגיעו לתקן והודיעו לנו שביום א' יבואו לבדוק נזקים.
אכן הגיע טכנאי שנשלח מטעם חברת חשמל תיקן לנו את 2 הטלויזיות המזגן בסלון עובד אך רק על קירור הוא טוען שברח הגז ( לפני כן לא היתה בעיה)
נשרפו לנו הרמקולים של המחשב אותם רשם כפסולים.
וכן מכשיר DVD שנשרף.

ברצוני לתקן את המזגן כי לא ניתן לשהות בבית ללא חימום עם 2 ילדים קטנים בלילות קרים אלו.
לכן אני פונה אליכם כדי לדעת: 1.מתי אקבל החזר כספי למילוי גז המזגן ?
2. מה עם הפיצוי הכספי על הDVD והרמקולים ?

עדיין מחכה לתשובה למרות שזו פנייה שנייה בשבועיים האחרונים?
טל:0546***477
0547***473
tgu***[email protected]

כספי סוג הנזק :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה