פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות בלתי הולמת ואי מתן שרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אנילביץ כתובת:
תיאור הבעיה:
הגעתי למשרדים של חברת החשמל ברחוב אנילביץ בתל אביב.
כיוון שמזה 4 חודשים אני ממתינה שיעדכנו לי את ההנחה המגיעה לי עפ חוק! נאמר לי במוקד הטלפוני שעליי להגיע למשרדים כדיי לשלם ושם יעדכנו לי את ההנחה ואשלם רק מה שאני צריכה לשלם.
לקחתי מספר של קופה כדיי לשלם ואחרי שחיכיתי בתור הפקיד אמר לי שהוא לא מעדכן הנחה ורק יכול לקבל כסף.
ביקשתי להתקבל אצל פקיד אחר שכן יודע לעדכן את ההנחה ולקבל ממני את ההפרש ונאמר לי שאני צריכה לקחת מספר ולחכות את כל התור מחדש!!!
אמרתי שזה לא מקובל עליי ושאני רוצה לדבר עם מנהל- המנהלת ללא כל יחסי אנוש(בשם עדנה) דיברה ובזלזול ובהתנשאות, צעקה ואמרה שלא מגיע לי לקבל שרות ושאני אצא מהמקום. כמו כן גם הסגנית מנהל.
יצאתי משם מבוישת - כל המקום היה צריך לשמוע את הסיפור שלי..
בסופו של דבר בזבזתי זמן, כסף, בויישתי ולא קיבלתי שרות!
כרגע אני עדיין בחוב ועלולים לנתק לי את החשמל בכל יום!!!
אנא טפלו בזה במהירות כי בחברת חשמל בטלפון אף אחד לא עוזר לי!
בנוסף עוגמת נפש ובזבוז זמן סוג הנזק :
לתקן את הטעות פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה