פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שימוש בבית מגורים לפי תעריף של בית עסק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עברתי להתגורר בשכירות בדירה בתל אביב, שלפני המעבר היתה עסק וחוייבה על כן לפי תעריף של בית עסק. הודעתי לחברת החשמל על המעבר כשבוע לפני הכניסה לדירה ועובדת החברה השיבה כי בכדי לשנות לתעריף ביתי יש להגיע לדירה בכדי לאשר שאכן מדובר בבית מגורים, אך ניתן לדחות את תשלום החשבון עד לאחר האישור בכדי שלא אחויב בתעריף עסק, שהינו גבוה מתעריף ביתי. התקשרתי מאוחר יותר למחלקת חשבונות וביקשתי כי ידחו את החיוב. עובדת אחרת של החברה הודיעה לי כי אין אפשרות לדחות את החיוב וכי החברה אינה מחזירה את ההפרש באופן רטרואקטיבי, יש להדגיש כי הביקור המוקדם ביותר בו יכלה החברה להגיע הינו כשלושה שבועות לאחר שהודעתי להם על פתיחת חוזה על שמי. הצעתי לעובדת כי החברה תיצור קשר עם עיריית תל אביב, שהרי גם הם שלחו לדירה מפקח שיאשר שאכן מדובר בדירת מגורים בכדי להתאים את תעריף הארנונה, אך ללא הועיל.
לסיכום, אני אחויב בסוף החודש בתעריף של בית עסק, וזאת משום שחברת החשמל לא טורחת לבוא אפילו צעד אחד לקראת לקוחותיה. אם החברה לא היתה מונופול בארץ אני וודאי הייתי עוברת לחברה אחרת עם שירות טוב יותר.
החזר רטרואקטיבי של הפרשי התעריפים בין בית עסק לבית פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ ממונה על תלונ שם ותפקיד:
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דן של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. תגובה:
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דן של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה