פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין עם מי לדבר!!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
זימן 2 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20 אוק' היתה תקלה בחברת חשמל - עליית מתח, עקב כך התקלקלו מכשירים רבים. חיכינו למעלה משבוע עד שהגיעו לתקן את המכשירים.
יושב מר יעקב שאחראי לומר אם יש אישור לתקן או אין אישור.
ניסיתי להשיג את מר יעקב שאחראי על תלונות הציבור - ואי אפשר להשיג אותו במשרד. טלפון סלולרי לא מוכנים לתת במוקד 103. אני זקוקה לדבר איתו בדחיפות. אבל אין עם מי לדבר כי במוקד מסרבים למסור טל' סלולרי, ביקשתי שיעבירו תלונה אך איש לא חזר אלי.
המייבש שלי עבד עד שזה קרה. כשקרתה התקלה של חברת החשמל המייבש שלי היה בפעולה. כשחזר החשמל המכשיר המשיך לעבוד אך גיליתי שהוא לאו ייבש את הבגדים אלא יתרה מזאת הם נהרסו - התכווצו ונהיו קשים!
נאלצתי לחכות שבוע ימים עד שהגיע הטכנאי חשמל. כשהגיע להפתעתי אמר שזה לא כתוצאה מהפסקת החשמל. אני לא מבינה בחשמל אבל אני יודעת שהמכשיר עבד כמעט כל יום והוא עבד גם כשזה קרה ויש לי עדים על כך!!!
אבקש תשובה מהירה מכיוון שבגללכם אני כרגע בלי מייבש שאני זקוקה לו נואשות כי יש לי פה שני ילדים קטנים בבית. המכשיר הוא AEG והוא רק 3 שנים בשימוש. יעקב לא נתן אישור לתקן את המכשיר ואני רוצה להסביר לו באופן אישי
שהמכשיר שלי עבד והיה בפעולה כשזה קרה לכן גם אם הקלקול של המכשיר אינו קשור באופן ישיר לחשמל עצם העובדה שהמייבש הפסיק את פעולתו באמצע הייבוש בעקבות הפסקת חשמל זה גרם לקלקולו. ובנוסף, עצם העובדה שנאלצתי לחכות שבוע ימים עד שיבוא טכנאי ויתקן את המכשירים במקום שיבוא באותו יום לסדר את הנזק עובדה זאת גרמה לעוגמת נפש גדולה.
אני דורשת שדירתי תעבור ביקורת חשמל מחדש על מנת לוודא שמערכת החשמל לא נפגעה. אני אבקש אישור מוסמך מכם על תקינות החשמל.
אבקש את התייחסותכם לכל הנקודות שהעליתי.
וכספי כמובן סוג הנזק :
לתקן את המייבש פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה