|
|
|
|
|
|
חוסר תגובה למכתבי מיום 26102005. |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
פתח תקוה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 16102005 אירעה הפסקת חשמל באזור מגוריי - רחוב אחד העם 50,פ"ת
ההפסקה היתה ממושכת עם נסיונות מצד חברת החשמל להחזיר החשמל. באותה העת היה המחשב של בני והמדפסת דלוקים. לאחר שחזר החשמל התברר שהמחשב
לא ניתן להדלקה. הזמנתי בעל מקצוע שקבע כי הדיסק הקשיח ניזוק וכן המדפסת
כפי שציינתי פניתי לתלונות הצבור בחברת החשמל בפקס 039256488, אך טרם
קיבלתי התיחסות כלשהי.
אשמח אם תצליחו לעזור לי.
בתודה מראש,ביטון אילנה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פצוי כספי כולל התנצלות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|