פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעת תשלום מופרז עבור העלאת הספק חשמל לדירה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול גיליתי להפתעתי בתיבת הדואר מכתב מחברת החשמל הטוען כי ההספק בדירתי עומד על 40 אמפר, בעוד אני רשומה על 25 אמפר וכי התחברתי בצורה לא חוקית. אני גרה בדירה כשש שנים והחיבור (אם נעשה) לא נעשה בתקופה זו ועל ידיי, אלא על ידי הדיירים הקודמים. בכל מקרה לא התעלמתי מהפנייה וחיכיתי כשלוש שעות בהמתנה למוקד שירות הלקוחות כדי לברר את העניין. כאשר סוף סוף ענו לי, הודיעו לי שאכן החיבור נעשה לא דרכם. הם ממש "נזפו " בי באותה שיחה והתנהגו אליי כפושעת, למרות שכל השנים הללו שילמתי להם באופן סדיר לפי צריכת החשמל שלי. הם הודיעו לי שכדי לתקן את המצב הם יכולים לבוא ולהתקין אצלי את ההרחבה (שכבר קיימת...) ל-40 אמפר דרכם. הבעתי נכונות, ואז הם נקבו בסכום- 2900 ש"ח!!!! לא רק זה, אלא שכששאלתי האם אפשר בתשלומים או דרך חשבון החשמל הודיעו לי שאפשר רק בקרדיט. בנוסף הודיעו בטון מאיים שעליי להחזיר תשובה במהירות ואם לא- יינקטו נגדי אמצעים.
לא מקובלת עליי גישה זו כלפי לקוחה משלמת כמוני, שמעולם לא אחרה בדקה בתשלומיה, חזרה באותו יום למכתב שהונח בתיבתה וכלל לא היתה מודעת להרחבה שקיימת!!! "זכיתי" ליחס של פושעת, והסכום עבור הרחבה שכבר ממילא קיימת הוא קטסטרופלי, מוגזם ולא הגיוני שגם אם אני כבר בודקת את דרכי התשלום חברת החשמל לא תבוא לקראתי!!! מדובר פה ביחס בריוני וקלוקל שלא מקובל עליי כלל. אשמח לעזרתכם המיידית.
כספי סוג הנזק :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ ממונה על תלונ שם ותפקיד:
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דן של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה.

ברצוננו לציין כי, חברת החשמל מייחסת חשיבות רבה להתנהגות עובדיה כלפי לקוחותיה, בפרט אלו העוסקים במתן שירות ומענה טלפוני ומדריכה את עובדיה לנהוג בנימוס, במקצועיות ובאדיבות כלפי לקוחות החברה. האמור בתלונתך תועבר בין השאר לידעת מנהל מוקד 103
תגובה:
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דן של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה.

ברצוננו לציין כי, חברת החשמל מייחסת חשיבות רבה להתנהגות עובדיה כלפי לקוחותיה, בפרט אלו העוסקים במתן שירות ומענה טלפוני ומדריכה את עובדיה לנהוג בנימוס, במקצועיות ובאדיבות כלפי לקוחות החברה. האמור בתלונתך תועבר בין השאר לידעת מנהל מוקד 103
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה