פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון חשמל נושא התלונה:
לוי אלברט שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏08 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחשבון החשמל מופיע סעיף "תשלום קבוע " . התקשרתי לח' החשמל לקבל הסבר מה כולל סעיף זה . תשובת המוקדן : עבור השאלת מונה ,דמי שליחת החשבון ,על קריאת המונה ,. האם המחיר לקוט"ש שאנו משלמים לא אמור לכסות את כל ההוצאות הנלוות שיש לח' החשמל על השרות שאני קונה ממנה ? לדוגמא בכל בית יש מונה מים ואנו לא משלמים שום תשלום נוסף עבור הטיפול בו.
.
עוגמת נפש סוג הנזק :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ ממונה על תלונ שם ותפקיד:
החל משנת 1996, הרשות לשירותים חשמל גוף המפקח על חברת החשמל קובע את מחיר החשמל. מחיר החשמל מחולק 2 מרכיבים מרכיב אחד התשלום הקבוע שהנו תשלום עבור סל שירותים בסיסי שספק שרות חיוני (קרי חברת החשמל) חייבת להעניק לכל צרכן וצרכן ואשר אינו תלוי בצריכת החשמל. והמרכיב השני תשלום בגין צריכת החשמל בפועל תגובה:
מרכיבי התשלום הקבוע הם כדלקמן: עלות המונים ותחזוקתם, עלות קריאת המונה, שירותי עריעה ושליחת חשבון, שרותי גביה, תשלום עבור מוקדי שירות לקהל ומוקד 103, הוצאות פרסום לשירותים הניתנים לצרכנים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה