הנדון: עוגמת הנפש שנגרמה לי עקב |
נושא התלונה: |
יום רביעי 11 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לכבוד,
נציבות תלונות הציבור
חברת החשמל
הנדון: עוגמת הנפש שנגרמה לי עקב
נזק במוצרי חשמל בביתי שנעשה ע"י נציג חברת החשמל
בתאריך 11/07/07 הגיעו 3 נציגים של חברת החשמל לביתי לצורך חיבור זרימת החשמל עקב חשמל שנותק בביתי. כתוצאה מחיבור לא נכון של אחד הנציגים נגרם נזק למספר רב של מוצרי חשמל בביתי. כגון: מכונת כביסה , שלושה טלוויזיות, שלושה ממירים של חברת יס, שני מחשבים, מיקרו וספק של חברת הוט.
הנציגים אשר היום בביתי התנצלו על החיבור הלא נכון, והנזק שגרמו בביתי.
והסבירו כי ימסרו את הפרטים הנ"ל לחברה על מנת שיצרו עימי קשר לקבלת פתרון.
באותו היום התקשרתי אליכם ושוחחתי עם נציג שירות אשר הסביר לי כי אין באפשרותו לעזור לי, אינו יודע במה מדובר והאפשרות היחידה לפתרון היא שליחת פקס.
ביום חמישי בתאריך 12/07/07 שלחתי פקס לחברה ובו פירוט על הנזק שנגרם לי.
באתרכם צוין כי מרגע קבלת הפקס, נציבות תלונות הציבור יאשרו את קבלת התלונה באופן מיידי ויציינו את הגורם המטפל בתלונתי. דבר אשר לא נעשה.
לכן התקשרתי שוב ביום שישי בתאריך 13/07/07 וכאשר ביקשתי לשוחח עם מנהל, הוסבר לי ע"י נציג שירות כי מנהל יוכל לחזור אלי רק ביום ראשון ושחברת החשמל מתחייבת ל21 ימי עסקים לפתרון הבעיה.
כרגע מה שבעצם אתם דורשים ממני זה להיות חודש ללא מוצרי חשמל בסיסיים, ולהמתין בסבלנות עד שתוכלו לטפל בפנייתי.
היכן ההגינות באזרח הקטן? הטיפול הראוי בתלונות הציבור? היכן השירות הראוי וההולם? הטיפול במהירות האפשרית, וההתייחסות העניינית לתלונתי?
זה לא מה שהובטח לי ע"י הנציגים שהיו בביתי. וזהו לא השירות שציפיתי לקבל ע"י חברה כל כך גדולה כמו חברת החשמל שמציגה עצמה שירותית ומתהדרת בהגינותה.
נעשה פה ניצול במצוקה של האזרח הקטן, אשר מצפים להשאירו חודש שלם בתנאים מקפחים עקב נזק שגרמתם לי.
אני פונה אליכם בבקשה לטפל בפנייתי ובמצוקתי במהירות האפשרית. אך אם אראה כי תוך מספר מועט מאוד של ימים, כלומר במהלך שבוע הבא אינכם פותרים את הנזק שגרמתם לי. אני לא אהסס לשלוח מכתב זה לכל המדורים הקיימים, ולטפל בנושא זה בהליכים משפטיים.
בכבוד רב,
יהושע פדידה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|