פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק הזרם ואופן מסירת ההודעה נושא התלונה:
מרינסקי עמנואל שם/כינוי:
‏יום שני ‏20 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול התעכבתי בביתי על מנת לסיים עבודה שהייתי אמור להגיש בדחיפות.לקראת השעה 10 בבוקר פתאום הפסקת חשמל - לפחות ככה חשבתי תחילה. בעוד אני מנסה לאכל את אובדן השעתיים האחרונות של עבודה מאומצת הספקתי לצאת לארון החשמל ולראות את איש חברת החשמל פשוט בורח למעלית, לא מוכן אפילו לשמוע מילה. וכשאני אומר בורח, זה ממש כך, האיש כל כך מיהר שאפילו לא סגר את ארון החשמל ואת הודעת הניתוק מצאתי זרוקה על הרצפה.
אין לי ויכוח על כך שהיה לי חוב, אכן החשבון האחרון לא שולם כמוהו עוד חשבוות שכולם אבדו לי יחד עם אוטו שנגנב לא מזמן.
אני כן מוחא על דרך ביצוע הניתוק - ההודעה היא הודעה על/לפני ניתוק, אני לא אכנס לסוגייה האם לא כדאי להשאיר את ההודעה על הדלת יום או כמה ימים לפני שמתכוונים לנתק כי כך לדעתי צריך לנהוג, אולי ההודעת תשלום הרגילה לא הגיעה?
אבל הדרך בה האיש מגיע, לא מצלצל, לא בודק, אולי החשבון שולם באותו בוקר - לא... הוא פשוט מנתק ובורח כמו גנב. נכון, מילה חריפה, אך יש פה אלמנט מסויים של התעלמות מחומרת הניתוק והנזק שהוא גורם מול גובה החוב.
ברור שמייד התקשרתי ושילמתי בכרטיס אשראי, יכולתי לעשות זאת גם אם האיש היה דופק בדלת מבלי שייגרם לי נזק.
אז כאן מתחילים התירוצים של חברת החשמל. נתחיל מזה שכנראה בחירת העובדות שעונות שם לטלפון נעשית כנראה בהקפדה והעדפה להכי חוצפניות, גסות וחסרות סבלנות שיש - פשוט חוויה לשוחח בשעה שאתה גם כך כעוס עם מישהי שרואה במהות תפקידה לעצבן אותך עוד יותר.
ההסבר שלה מאוד לא משכנע, זה מתחיל מזה שהם לא חייבים לשים הודעה מראש ונגמר בזה שהאיש לא דופק בדלתות כי מפחד לחטוף מכות - תשובה ממש משכנעת, אף על פי שאני מאמין שיש מקרים כאלה. אבהיר כאן שמעולם לא חשבתי שדירתי ממוקמת באיזור שנחשב בעייתי מבחינת אלימות, אבל כנראה שחברת החשמל מעוניינת גם להוריד את מחירי הדירות באיזור בהפצת שמועות כאלה.
לא הייתי טורח וממלא את התלונה אילו לא הייתי נתקל היום בתסריט דומה אך עם שינויים רבים: יחד עם החשבונות שלא שולמו היה גם חשבון החשמל של המשרד, ממוקם ביבנה ושייך לסניף רחובות - אז כפי שצריך, הגיע האיש עם התראה לפני ניתוק, הודיע שיש חשבון שלא שולם וביקש להסדיר את העניין תוך כמה ימים.
אז בסניף רחובות יכולים להיות בני אדם, לנהוג באדיבות והוגנות ובסניף אשדוד לא!!!
יש כאן אלמנט לא תמים בכל העניין:
אם האיש דופק בדלת והחשבון מוסדר במקום, סך החיוב בהוצאות הוא 10.72 ש"ח. אילו הוא מספיק לנתק, החשבון מחוייב בניתוק בסך 58.63 ואחר כך בחיבור בסך עוד 58.63. אז כנראה שיש לו סיבה טובה לא לדפוק בדלת.
סוף הסיפור, החשמל חובר לאחר כמה שעות טובות, אין לי דרך לבדוק מתי כי כשהגעתי הביתה מאוחר בערב התברר שבזמן החיבור הוקפץ הנתיך הראשי.
לא ברור לי טכנית כיצד נעשה הניתוק והחיבור, אך כנראה שמרוב לחץ שלא יקבל מכות לאיש כנראה רעדה היד וגרם לקפיצות בזמן החיבורף אחרת אין הסבר מדוע ספק הכח במחשב התקלקל וכך גם יחידה אלקטרונית במזגן זה לא הנזק הכספי היחיד, את רוב הדברים במקרר נאלצתי לזרות (קנייה מיום שישי) ועל זה נוסיף את שעות העבודה שהלכו לאיבוד, את העבודה שלא הגשתי בזמן וכמה דגים שכמעט מתו לי באקווריום ללא אוויר.
לסבר את האוזן, מדובר בחשבון של כ 400 ש"ח בלבד, פחות משווי הדברים שזרקתי מהמקרר אליו נוסיף את החמדנות של חברת החשמל שהולכת להוסיף מעל רבע מסכום זה עבור הניתוק.
פשוט בושה וחרפה, את כל זה היה אפשר לפתור אם היו דופקים בדלת או מוסרים הודעה מראש, ועובדה שכן נוהגים אחרת בסניף שכן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החיוב עבור ניתוק וחיבור, פיצוי על תיקון המחשב והמזגן. פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה