פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור לא טוב של מונה תלת פאזי שגרם לנזק במוצרי חשמל רבים בביתי נושא התלונה:
‏שבת ‏17 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד,
נציבות תלונות הציבור
חברת החשמל

הנדון: חיבור לא טוב של מונה תלת פאזי שגרם
לנזק במוצרי חשמל רבים בביתי


לפני כשנתיים וחצי חיברנו מונה תלת פאזי, מאז ועד היום במשך כל התקופה הזאות היו לנו הפסקות חשמל לפחות פעם בשבוע וזה במקה הטוב כקורה גם כמה פעמים ביום. הפסקות בין 5 שניות ל 30 דקות שקרו בזמן עומם על המונה (הדלקת מכשירי חשמלי עם הספק גבוה או ברק) וגם בלי שום סיבה הנראת לעין – גרמו להרס מוחלת של מכשירי חשמל כגון: מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור אפייה, מדיח כלים, טלוויזיה, מחשב, מיקרו-גל פן לשיער. בנוסף לכל זה הוצאנו הרבה כסף על תיקונים של מכשירי חשמל שלא ניזוקו באופן מוחלת ועל הזמנות האין סופיות של חשמלאי (חשבנו שהבעיה אצלנו בבית).

בנוסף לנזק כלכלי שספגה משפחתי, סבלנו גם מאי אפשרות לקלח את הילד לפני השינה, להדליק תנור כדי לחמם את החדר ועוד...

ב 17.11.2007 הגיע חשמלאי מחברת החשמל ומול עיננו (ועיני החשמלאי הפרטי ששוב הוזמן עלידינו) הראה לנו חוט רופף של "אפס" בחיבורים של מונה שגרם לכל האי יציבות במתחים בביתנו.

אני פונה אליכם בבקשה לטפל בפנייתי ולפצות אותי על כל הנזק שנגרם לי במהירות האפשרית.

כספי סוג הנזק :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
תלונת של מר' ודים נתקבלה בנציבות תלונות הציבור במחוז חיפה של חברת החשמל,

התלונה תטופל.

מענה ישיר ישלח ללקוח.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה