פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנסות וריביות על חוב נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מחוז דרום כתובת:
דרום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני נכה ונתמכת הביטוח הלאומי. לאחרונה נוצר אצלי חוב גדול לחברת חשמל. חברת חשמל לא ביקרה אצלי ב-5 השנים האחרונות ולא התריעה על החוב. מוני החשמל היו מקולקלים ולכן עשתה חברת חשמל שערוך של החוב-450 ש"ח לכל חודשיים (שהוא שגוי לחלוטין) ותבעה ממני 30 שיקים בפריסה כאשר כל אחד מהם ע"ס 450 ש"ח. מכיון והכנסתי היחידה מהביטוח הלאומי פניתי בצר לי לבני הסטודנט שאף הוא מתפרנס מעבודות מזדמנות, והוא התחייב לשלם סכום ענק זה. האם בכך הסתיים הסיפור ? לא ולא ! כעבור חודש נדרשתי לשלם קנסות פיגורים ע"ס 8,000 שקלים וכן עוד 2,000 ש"ח ריבית על שיקים. אין ספק שזו התעללות לשמה של חברת חשמל באנשים נזקקים. לא מספיק שהחוב שולם, והחברה המונופוליסטית הזו ממשיכה לדרוס אדם שהחיים הזיקו לו גם כך. המענין הוא שהחברה לא לוקחת על עצמה שום אחריות לגבי הווצרות חובות גדולים, ונוחתת על אנשים חסרי כל כמו עוף טורף שעט על טרפו בבת אחת וללא אזהרה. נקודה נוספת למחשבה היא שרק לפני כחודשיים הסכימה חברת חשמל ליזמת הוועדה הכלכלית של הכנסת להפוך לחברה סוציאלית בדומה לחברות חשמל אירופאיות. עלק סוציאלית...נראה כי מאז שהסכימה חברת חשמל להפוך לסוציאלית, היא גובה מאנשים נזקקים כפליים. אני מבקשת כי הקנסות והריביות שלי יבוטלו, וכי תעשה הערכה מחדש של צריכת החשמל החודשית שלי.
כספי סוג הנזק :
אני מבקשת כי הקנסות והריביות שלי יבוטלו, וכי תעשה הערכה מחדש של צריכת החשמל החודשית שלי. פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ש שם ותפקיד:
הרינו לאשר קבלת התלונה תגובה:
התלונה נבדקת בנציבות תלונות הציבור ובסיום הבדיקה נשיב למלינה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה