פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון חשמל לא הגיוני נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום. רציתי לפנות אליכם בשאלה חשובה בנוגע לחשבון החשמל שקיבלתי.
אני משכירה דירת 3 חד' ביחד עם שותפה. אני גרה שם מאז דצמבר, ואילו השותפה נמצאת שם מאז אוגוסט 2007 לפני כחודשיים הגיע כרגיל חשבון החשמל לחודשים נוב'-דצמ' 2007 בסכום של כ-400 שקלים. הבנתי שזהו הסכום שבדרך כלל מגיע, מאחר ואנחנו משתדלות לחסוך בצריכת החשמל.
להפתעתנו הגדולה, לפני כשבוע הגיע חשבון החשמל לחוד ינו'-פבר' 2008, ונדהמנו לראות סכום של 1,200 שקל!!!
מאחר ודווקא באותם חודשים השתמשנו עוד אפילו בפחות חשמל ממקודם, השותפה שלי התקשרה אליהם, בתחילה לא הסבירו לה מה זה, אז היא הודיעה להם שהיא לא מוכנה לשלם את זה סתם כך- התגובה הייתה- "אז ננתק לך את החשמל"!
אחר כך נאמר לה כי החשבונות שהגיעו מאז אוגוסט הם חשבונות "משוערים"(?!?!?!?!) מאחר ולא נערכה בדיקת מונה אצלנו מאז אוגוסט, ועד פברואר האחרון ולכן הם מחייבים אותנו בהפרשים!!

מה שאני לא מבינה, זה איך לעזאזל חברת חשמל מרשים לעצמם לעשות דברים כאלה? עוד ראיתי תלונה של מישהו שטען שקיבל חשבון של 9,771 שקל כי לא בדקו אותו חודשיים!!!

האם ישנה דרך לוודא שתיערך בדיקת מונה בכל חודשיים ע"מ שלא יופיעו חיובים מפתיעים בגלל שחברת חשמל עושה מה שבא לה?

האם אני יכולה לעקוב בצורה עצמאית אחרי המונה שלי ( לדוגמה, לצלם אותו בתאריכים מסויימים ) ולהשתמש בזה כהוכחה במקרה של חיוב לא מוצדק?

תודה.
עצבים סוג הנזק :
שחברת חשמל יתחילו לתת שירות נורמלי. פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה