פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מידע, וחיוב מוגזם נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות שיפוץ הבית והעתקת ארון החשמל, ביקשנו מחברת החשמל להתנתק כדי שנוכל לבצע את העבודות. החיבור המקורי היה 3X25 אמפר, גודל שללא ספק לא מתאים לצריכת החשמל בימנו.
כאשר ביקשנו להתחבר מחדש והפעם לאחר שביצענו הגדלה ל 3X63 אמפר פתאום נאמר לנו שבגלל שלא הודענו על ההגדלה בזמן הניתוק עלינו לשלם עוד 4952 ₪, וזאת כמובן בנוסף ל 4697 ₪ ששילמנו בגין העתקת ארון החשמל).
הסברנו להם שלא היה לנו כל מושג שעלינו להודיע על הרצון להגדיל את ההספק בזמן בקשת העתקה, וזה נשמע לנו סכום מופרח ומוגזם בגין עבודה הדורשת מחברת החשמל החלפת 3 נתיכים בלבד (עבודה של כ 5 דקות לערך).
כמובן שכיוון שמדובר במונופול, לא היה מי שהקשיב או התייחס לטענותינו.
אנו חושבים שחברת החשמל השתמשה וניצלה את כוחה המונופוליסטי ואם היה מדובר בנותן שירות מן המניין שלקוחותיו היו חשובים לו, הוא היה דואג ליידע אותם בזמן הבקשה להעתקה, שאם הוא מתכנן להגדיל את ההספק כדאי שיבקש זאת ביחד וכך התוספת לעלות העתקה תהיה 500 ₪ בלבד (כמו שאתה מצפה במסעדה שבזמן הזמנת האוכל, יעדכנו אותך על ארוחות עסקיות...).
נודה לטיפולכם המסור בנושא,
כספי סוג הנזק :
החזרת ההפרש בין הסכום לשולם לסכום שהיה עלינו לשלם באם חברת החשמל היתה מיידעת אותנו כמצופה פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ש שם ותפקיד:
הרינו לאשר קבלת התלונה שהתקבלה גם ישירות בחברה. תגובה:
האמור בתלונה נבדק בנציבות תלונות הציבור של חברת החשמל ובתום הבדיקה נעדכן את המתלונן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה