אי חיבור הבית לעמוד\מונה פרטי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני אם חד הורית ל3 ילדים וכרגע מחוברת לחשמל דרך השכן והוא מפקיע אותי במחירים לא הגיוניים עבור חשמל שאני לא צורכת ולמרות שאני משלמת הוא בכל זאת מנתק אותי מהחשמל כך שאספקת החשמל לא סדירה ויש ימים שאני וילדיי פשוט נמצאים בחושך ללא חשמל ועוד מעט מגיע החורף, מה אני יעשה?
הלכתי לחברת החשמל לסניף הקרוב לסינרמה בת"א ודיברתי עם המזכירה והיא הפנתה אותי למנהל, אני הסברתי למנהל את המצב והמנהל אמר שאשלם על ביקור של נציג שיבדוק את הנושא והוא הבטיח לי לטפל בנושא וש"הכל יהיה בסדר, שאני לא אדאג".
כשהנציג בא הייתי מנותקת מהחשמל והנציג סירב לחבר אותי, למרות שכל שכניי מחוברים עם מונה משלהם ואנני יודעת איך לטפל בנושא, חברת החשמל מנפנפים אותי, לא אכפת להם ממני וכשהלכתי שוב למנהל הוא אמר לי בחוצפתו "אין לך ברירה, תמשיכי להתחבר פיראטי לשכן",
ולכן אני עדיין מחוברת באופן פיראטי לשכן שעושה עלי קומבינות, מנצל את המצב ומנתק אותי מתי שבא לו וזה במקום שימצאו פתרון חוקי וריאלי, שאני אשלם כמו כל אזרח במדינת ישראל לפי חוק.
|
לחבר אותי בדחיפות לחשמל עם מונה פרטי משלי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|