|
|
|
|
|
|
חיוב בקנסות |
נושא התלונה: |
יום שני 09 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
אני נוהגת לשלם את תשלומי דרך אתר האינטרנט. בתשלום שלפני האחרון ביצעתי פעולה זו כמנהגי. קיבלתי אישור לתשלום. כעבור זמן מה קיבלתי הודעת תשלום חוזרת . התברר שנפלה טעות בהקלדת תוקף הכרטיס. לא היה ידוע לי על כך.
כל נסיונותי לשלם שוב את החשבון עלו בתוהו כיוון שברישומים של חברת חשמל הופיע שהתשלום בוצע כבר. שילמתי את החשבון בסניף הדואר.
בדיעבד התברר ששילמתי פעמיים את התשלום. קיבלתי חשבון חדש ובו קנס על החיוב הראשון. בצידו, הופיעה הודעת זיכוי לחשבון הבא על התשלום הכפול שלי.
פניתי במייל לחברת החשמל בתלונה על הקנס בסך כ-22 שח. איש לא ענה לי.
פניתי שוב טלפונית והשארתי תלונה אצל המוקדן אך שוב איש לא חזר אלי.
אבקש את הסיוע שלכם לפחות בהתיחסות שלהם ללקוחות. הם עושים דין לעצמם בחשבונות שלי אך אני לא יכולה להגיב.
בכבוד רב,
אדוה להט
|
מענה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציבות תלונות הצתיבור |
שם ותפקיד: |
הרינו לאשר קבלת התלונה. |
תגובה: |
התלונה תיבדק במח' תלונות לקוחות ונזקים של מחוז דן בחברת החשמל וישלח מענה ישירות למלינה. |
פתרון: |
|
|
|