פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב במרמה ע"י חב' חשמל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' אנילביץ ת"א כתובת:
מחלקת שב"ח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 22/8/09 לערך קיבלתי הזמנה למשרדי חברת החשמל, על כי מצאו פגיעה במתקן חברת החשמל והחליפו את מונה החשמל.
התבקשתי להגיע למשרדם "לצורך הצגת ממצאי בדיקתינו, בירור נסיבות המקרה והסדרת התשלום בגין הנזק שנגרם לחברת החשמל".
ביום 27/8/09 הגעתי למשרדי חברת החשמל לבירור העניין, והתברר לי כי לטענתם צריכת החשמל בפועל משנת 2005 נמוכה מהערכתם על צריכת החשמל שאמורים היינו לצרוך, ולכן דורשים מאיתנו לשלם סך של 2,824.45 ש"ח - כיוון שטוענים שגנבנו חשמל בתקופה זו.
בשנת 2005 הצריכה היתה 9900 קוט"ש ובשנים 2006 עד 2008 הצריכה ירדה לכ- 8700 קוט"ש. ההפרש הוא של כ-1,200 קוט"ש לשנה.
המונה הוחלף בינואר 2009.
בפגישה אמרנו לחיים, פקיד במשרדי שב"ח, כי הגיוני שבשנת 2005 הצריכה היתה גבוהה מהרגיל, כי זו התקופה שנולדה בתנו הקטנה, והרדיאטור בבית לא הפסיק לעבוד. בשאר השנים הילדה כבר גדלה ולכן חזרנו לצריכה רגילה.
לא היה לנו מזגן בתקופה זו, התקנו מזגנים בבית רק באוגוסט 2009. ביום הפגישה, לאחריה, העברתי לחיים בפקס את הקבלה על קניית המזגנים. הסברתי לו שצפוי שעכשיו תהיה עליה בצריכת החשמל, בגלל המזגנים, וחברת החשמל מוזמנת לבדוק את זה.
חיים ענה לנו כי כנראה יש חור במונה, ושעלינו לבדוק עניין זה בעצמנו ואת חברת החשמל זה לא מעניין. הם רואים הפרשים בין הצריכה בפועל לבין הערכתם לגבי הצריכה ולכן מבקשים תשלום.
המונה הוחלף בינואר 2009, רק באוגוסט 2009 קיבלנו את המכתב.
אין לי אפשרות לבדוק את המונה על ידי חשמלאי פרטי, משום שהמונה אצלם והם מסרבים לעשות בדיקה שכזו.
תשובתו של חיים היתה שיש הפרשים ומבחינת חברת החשמל עלינו לשלם אותם והעניין סגור מבחינתו.
כספי סוג הנזק :
ביטול החוב הנטען פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ש שם ותפקיד:
הרינו לאשר קבלת התלונה. תגובה:
האמור בתלונה נבדק ע"י נציבות תלונות הציבור של חברת החשמל ובסיום הבדיקה נשיב ישירות למתלוננת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה