פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך התעללות חברת חשמל למרות התלונה שרשמתי בתאריך 6/1/2010 נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6/1/2010 נרשמה תלונה באתר המצוין הזה על נסיון סחיטה של חברת חשמל כאשר בתאריך 11/1/2010 יצרו איתי קשר נצבות תלונות הציבור של חברת חשמל לברר מס' פרטים, לאחר כשעה מהשיחה פתאום היתה הפסקת חשמל בבית ,לאחר שעברו שעתיים וראיתי שהחשמל לא חוזר התקשרתי לשירות 103 ולאחר שהנציגה ביצעה ביחד איתי בדיקות והסברתי לי שאני חשמלאי אך היא לא הצליחה לראות את רשיון החשמלאי אצלה במערכת והוחלט שישלחו נציג שלהם לביתי , כעבור 10 דקות מתקשר נציג אחר של חברת חשמל ושואל שוב מה הבעיה והוא כן מצא אצלו את רשיון החשמלאי במערכת וסיים איתי את השיחה בטענה שהוא חוזר אלי,כעבור 10 דקות נוספות מתקשרת נציגה שלישית שטוענת שהם לא יגיעו אלי כל עוד אני לא משלם עבור בית נתיכים שרוף שעל הבעיה הזאת (תשלום על בית הנתיכים ששייך בכלל לחברת חשמל ולא לי) התלוננתי בפעם הקודמת מלפני מס' ימים,הסברתי לנציגה שקודם כל הבעיה של בית הנתיכים שטענו שהוא שרוף מדובר רק על פאזה אחת מתוך השלוש וכרגע הבעיה שלי היא בכל הפאזות וזאת אומרת שיש בעיה אחרת ולא קשור לבית הנתיכים היא כמובן ממשיכה להתעקש שיש קשר בין השניים וכבר מדברת בצורה מזלזלת ואינה יודעת מה היא מדברת ביקשתי מאותה נציגה שתשלח נציג ואני רוצה להיות ביחד איתו ואם אכן בית הנתיכים שרוף ואכן יש קשר בין השניים אני משלם במקום עבור בית הנתיכים "כי כבר תפסו אותי מהגרון ואני עם שתי תינוקות בבית" ואם אני לא ישלם אז שלא יחליפו, ראיתי שאני מדבר עם עצמי לכן ביקשתי שתעביר אותי לחשמלאי שמבין בחשמל ולא בנציגה שלא מבינה כלום בחשמל ובצורה כמובן מגעילה סיימה איתי את השיחה בזה שתחזור אלי, כעבור חמש דקות חזר החשמל בכל הבית ולאחר 20 דקות מתקשרת שוב אותה נציגה שלא אמורה בכלל להיות נציגה ואומרת לי שהיא רוצה להעביר אותי לחשמלאי כמו שביקשתי ופשוט אמרתי לה שהחשמל חזר ואני מבקש לדעת מה היתה הבעיה והיא טענה שהיא לא יודעת ושוב חוזרת על אותו משפט שאני צריך לשלם עבור בית נתיכים אחרת לא יגיעו אם תהיה שוב בעיה.
זלזול יתר,עוגמת נפש,עצבים ו סוג הנזק :
החלפה מידית של בית הנתיכים (שעדיין לא הוחלף מתאריך 4/1/2010) על חשבון חברת חשמל כי החלק שייך להם,חינוך הנציגה,פיצוי על עוגמת הנפש שעדיין ממשיכה פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ב שם ותפקיד:
הרינו לאשר קבלת התץלונה תגובה:
נציבות תלונות הציבור בחברת החשמל תבדוק את התלונה ובסיום הבדיקה נשיב ישירות למתלונן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה