פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה של ארבעה קופסאות שחורות בחדר מדרגות מול דלת הכניסה לבית מבלי לקבל הסכמה לכך של הדיירים נושא התלונה:
ברזני כרמלה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה כתובת:
אזור חיפה והצפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני תושבת טירת הכרמל רח' זבוטינסקי 17 בתאריך 30.12.10 הופסק החשמל בביניין המגורים אצלנו בניין בן ארבעה דיירים למשך כל היום משעות הבוקר עד אחה"צ המאוחרותת, הופיעו עובדים של חברת החשמל והחלו לבצע עבודות שונות בבניין כאשר נשאלו מה הם עושים לא נתנו הסבר ברור רק אמרו שנשלחו לבצע עבודות שיפור בתנאי הספקת החשמל כאשר סיימו בסוף היום את העבודה
(וזאות לאחר יום שלם שאנו ללא חשמל)פתחתי את דלת הכניסה לביתי וחשכו עיניי על הקיר מול הדלת התקינו ארבעה קופסאות שחורות גדולות ולוחות חשמל ענקיים ממש ליד דלת הכניסה לביתי, ואף מתחו כבל ראשי מעל התריסים החשמליים מה שנראה כלא בטיחותי כיוון שהתריסים לא פעם מתקלקלים וזה מצריך את נגישותינו בסמוך לכבל החשמלי בקיר המרכזי לביתי,(אין שום הצדקה לא למקם את הכבל החדש במיקום הקודם של הכבל הישן) כאשר פניתי לעובדים של חברת החשמל והתרעתי על כך שאיני מוכנה לכך ומדוע לא מסרו מראש מה הם מתכוונים לעשות ואף לקבל את הסכמתי לכך מסרו שאין הם צריכים לקבל את הסכמתי והם קיבלו הוראה לבצע את העבודה מה שהרגיז אותי עוד יותר הכיצד יתכן שפורצים אליך מבצעים עבודות שינויי המכערים את חדר הכניסה לביתך ואף אומרים לך שזה לא עיניינך וכך צריך להיות ואין לך כל זכות להתערב בקביעה זו ,עד היכן יכולה להגיע ההפקרות במדינה אצלינו במיוחד במגזר הציבורי שחושבים שמותר להם הכל מבלי להתחשב באזרח הפשוט, אני מאוד מבקשת את עזרתכם בנושא ,אשר גורם לי לעוגמת נפש רבה וצער רב על ההפקר בחברה בה אנו חיים ושלא נדבר על הוצאות כספיות אשר לא הייתי מוכנה להם ואף לא ביקשתי אותם ואין לי אמצעים כספיים לכך אודה לכם מאוד על התערבותכם ועזרתכם.
בברכה,
ברזני כרמלה
כספי סוג הנזק :
פיצול ארבעת הקופסאות השחורות 2 קופסאות השייכים לדיירים בקומה שניה , ושני קופסאות השייכים לקומה הראשונה והוספת ארונות מתאימים המכסים את הקופסאות ואת לוחות החשמל , וכן את הכבל הראשי החדש שנמתח למקם אותו באותו מקום של הכבל הקודם ולא מעל חלון בית המגורים שלי פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
חברת החשמל שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
לאתר תלונה הננו מאשרים קבלת תלונת גב' כרמלה ברזני מטירת הכרמל.

התלונה הגיעה עוד קודם לכן למחוז חיפה של חברת החשמל,
אשר כבר מטפל בה, וישלח תשובה ישירה למלינה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה