פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונית נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
חיוב של מחיר לקוטש * קוטש לא נותן את המחיר הנכון , מברור קצר עולה שהתוכנה שמוציאה את החשבונית יכולה לכתוב רק מחיר אחד ולכן אם המחיר עלה ב1.1.06 ( שגם זה שערוריה בפני עצמה ) אתה לא תקבל מחיר זה בחשבונית אלא רק את המחיר הישן . בכל מקום אחר אם תיגש למדף ועל המוצר יהיה כתוב שהמחיר הוא 1 ש"ח ובקופה יגידו לך שהמחיר הוא 1.5 ש"ח אתה תשלם את המחיר שכתוב על המוצר , זה החוק . למה ח"ח חשמל מעל החוק ויכולה לעשות מה שהיא רוצה ועד בטענה שהתוכנה ישנה ולא יכולה לרשום כמה מחירים על חשבונית אחת
כתיבת מחיר נכון לכל סוג צריכה ופרסומה בחשבונית פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
יואל מיכלסון, מנהל המח שם ותפקיד:
ב- 1.1.06 חלה ירידה במחירי החשמל, בשיעור ממוצע של 5.83%, ולא עלייה במחירים, כפי שנאמר בפנייתך.

חברת החשמל שולחת חשבונות לכ- 2.3 מיליון לקוחות. בחשבונות המוגשים לכל הלקוחות הדו-חודשיים, אם חל שינוי תעריפים במהלך תקופת החשבון, מחירי הקוט"ש מוצגים בהתאם לתקופות שבהם הם חלו, ובכל שורה בנפרד.

מכיוון שאין בידינו פרטים על מספר החוזה שלך, או שמך כלקוח בחברת החשמל, איננו יכולים להתייחס ספציפית לטענה שהנך מעלה בפנייתך.
תגובה:
הלקוח מתבקש להעביר את שמו המלא ואת מספר החוזה שלו בחברת החשמל, כדי שנוכל לבדוק את פנייתו ספציפית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה