פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב גבוה של חשבון חשמל ללא שניתנה לי אפשרות לבדוק את החיוב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, כשקבלתי חשבון חשמל מוגזם לצריכה שלי עבור חודשים ספטמבר ואוקטובר (בחודשים אלו שהיתי לבד בבית כשרוב שעות היום ביליתי בעבודה ובאוקטובר - שבועים הייתי בחופשה) - התקשרתי למוקד של חברת החשמל ןלהפתעתי אמרה לי הנציגה שהשעון הוחלף (ללא ידיעתי) ולטענתה, הקריאה הרשומה על החשבון , היא הקריאה שהיתה רשומה על השעון הישן. בחלופת מכתבים שניהלתי מול שירות לקוחות של חברת חשמל בהם ביקשתי לראות את המונה הישן - קבלתי תשובות שהשעון הושמד ושנציג חברת חשמל היה אמור לשים פתק על דלת ביתי ועל השעון החדש - דבר שלא נעשה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
חברת החשמל שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הננו מאשרים קבלת תלונתכם 60176.

תשובה תישלח ישירות לגב' גילה סגל.

נעיר, כי הלקוחה כבר פנתה ללחברת החשמל בנדון,
ונענתה.

נציבות תלונות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה