|
|
|
|
|
|
חיוב גבוה של חשבון חשמל ללא שניתנה לי אפשרות לבדוק את החיוב |
נושא התלונה: |
יום חמישי 30 ספטמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, כשקבלתי חשבון חשמל מוגזם לצריכה שלי עבור חודשים ספטמבר ואוקטובר (בחודשים אלו שהיתי לבד בבית כשרוב שעות היום ביליתי בעבודה ובאוקטובר - שבועים הייתי בחופשה) - התקשרתי למוקד של חברת החשמל ןלהפתעתי אמרה לי הנציגה שהשעון הוחלף (ללא ידיעתי) ולטענתה, הקריאה הרשומה על החשבון , היא הקריאה שהיתה רשומה על השעון הישן. בחלופת מכתבים שניהלתי מול שירות לקוחות של חברת חשמל בהם ביקשתי לראות את המונה הישן - קבלתי תשובות שהשעון הושמד ושנציג חברת חשמל היה אמור לשים פתק על דלת ביתי ועל השעון החדש - דבר שלא נעשה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת החשמל |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
הננו מאשרים קבלת תלונתכם 60176.
תשובה תישלח ישירות לגב' גילה סגל.
נעיר, כי הלקוחה כבר פנתה ללחברת החשמל בנדון,
ונענתה.
נציבות תלונות הציבור
|
פתרון: |
|
|
|