|
|
|
|
|
|
מניעת שיחה ישירה עם מוקד פניות הציבור |
נושא התלונה: |
יום ראשון 19 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני לקבול על המדיניות הנפסדת של חברת החשמל על פיה לא ניתן לשוחח טלפונית עם מוקד פניות הציבור . זוהי תכלית קיומו של גוף זה. לא יעלה על הדעת שהדרך היחידה לתקשר עם מוקד זה הינה באמצעות מכשיר הפקס. זוהי פגיעה גסה בזכויות האזרח .
כל זאת כאשר הפניה למוקד באה בעקבות תקלה אשר הסבה לי ולבי ביתי נזק כספי נכבד ועוגמת נפש רבה במהלך סוף השבוע נוכח היותנו משפחה שומרת שבת.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציבות תלונות הציבור ש |
שם ותפקיד: |
הרינו לאשר קבלת התלונה |
תגובה: |
האמור בתלונה יבדק ובסיום הבדיקה נשיב ישירות למלין. |
פתרון: |
|
|
|