פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מניעת שיחה ישירה עם מוקד פניות הציבור נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ברצוני לקבול על המדיניות הנפסדת של חברת החשמל על פיה לא ניתן לשוחח טלפונית עם מוקד פניות הציבור . זוהי תכלית קיומו של גוף זה. לא יעלה על הדעת שהדרך היחידה לתקשר עם מוקד זה הינה באמצעות מכשיר הפקס. זוהי פגיעה גסה בזכויות האזרח .
כל זאת כאשר הפניה למוקד באה בעקבות תקלה אשר הסבה לי ולבי ביתי נזק כספי נכבד ועוגמת נפש רבה במהלך סוף השבוע נוכח היותנו משפחה שומרת שבת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ש שם ותפקיד:
הרינו לאשר קבלת התלונה תגובה:
האמור בתלונה יבדק ובסיום הבדיקה נשיב ישירות למלין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה