פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין פיגור בתשלום נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני כחודשיים הצטרפתי לחיוב הוראת קבע בכרטיס אשראי לחשבון החשמל דרך האתר של חברת חשמל. למרות זאת קיבלתי חשבון לביתי דרך הדואר ולא שילמתי אותו כיוון שסברתי שהחיוב יגבה דרך ההו"ק שביצעתי.לאחר כחודש קיבלתי שוב התראה על ניתוק חשמל עקב אי תשלום מייד שלמתי את החשבון דרך כרטיס האשראי.
בחשבון האחרון שנערך ב-22.08.2011 ונשלח לביתי שוב לא נגבה הסכום דרך ההו"ק ובנוסף ישנו חיוב על הפיגור בחשבון הקודם ועל ההודעה על ניתוק. שוב נכנסתי לאתר חברת חשמל וניסיתי להצטרף לההו"ק אך לאחר מילוי כל הפרטים קבלתי הודעה שכבר קיימת בקשה להצטרפות להו"ק.
האם כל כך הרבה זמן לוקח לחברת חשמל לעדכן בקשה להצטרפות להו"ק דרך כרטיס האשראי ??? מדוע חברת חשמל מחייבת על פיגורים והודעה על ניתוק כאשר היא עצמה מפגרת בתגובה שלה על בקשה לתשלום בהו"ק
החזר כספי על החיוב בגין הפיגורים וההודעה על ניתוק פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ש שם ותפקיד:
הרינו לאשר את קבלת התלונה. תגובה:
התלונה תבדק במח' התלונות של מחוז הדרום בחברת החשמל, תטופל בהתאם לתוצאות הבדיקה ובסיום ישלח מענה ישיר למתלונן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה