פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול בהו"ק בכרטיס אשראי נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנו משלמים לחב' חשמל בהו"ק שבכ.אשראי, לאחר שמספר כרטיס האשראי נגנב ובוטל, חב' חשמל הגישה בקשה לחיוב בכרטיס הישן וחב' האשראי העבירה את החיוב לכרטיס החדש ואז שוב הגישה חב' חשמל חיוב לאחר עדכון בכרטיס החדש, כך שהכרטיס שלי חויב פעמיים ושני הסכומים ורדו בחשבון הבנק בתאריך החיוב.
לאחר פנויותיי החוזרות ונישנון לחב' חשמל הם טענו כי לא רואים חיוב כפול ושמקסימום יש חיוב 1 ובקשה לניצול מסגרת...
לטענותיי שהחיוב כבר ירד בבנק **הסכימה** נציגת השירות לבדוק ודרשה שאשלח פקס. הסברתי כי אני בחופשת לידה עם תינוק בן שבוע בבית ושאין לי גישה לפקס, אך היא התעקשה וטענה כי אין דרך אחרת לטפל בפנייתי (גם לא במייל) בסופו של דבר נציגה אחרת (עם אותן טענות כי כרטיסי לא חויב כפול) הסכימה לבדוק את הנושא, טרם קיבלתי את הזיכוי או תגובה כלשהי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור שם ותפקיד:
הרינו לאשר את קבלת התלונה תגובה:
התלונה תועבר לבדיקת מחלקת התלונות של מחוז הדרום ובסיום הבדיקה תשלח התשובה ישירות למלינה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה